Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3386894
Aan het opruimen ivm de verhuizing kom ik nog wat dingen tegen die weg mogen.

Cycleash fietsbeugel, nog nieuw in de verpakking. Nieuwprijs circa 45 euro, vraagprijs 30 euro (als je dit googled kom je soms ook lagere prijzen tegen maar dat zijn vaak niet de complete sets) = verkocht




Tuig Hunter maat L bruin, 5 euro + verzendkosten = verkocht




Boeken:
Daan Een portugees op voetkussentjes van fluweel - Tessa de Loo (over haar Portugese adoptiehond) Prijs 5 euro + verzendkosten (brievenbuspakje)

Honden komen van Pluto - Bert van Straten
7,50 + verzendkosten (brievenbuspakje)

Kussenhoes rood/geel geruit (onderkant effen rood), nooit gebruikt, tegen verzendkosten. (brievenbuspakje lukt denk ik wel) Afmetingen langste stukken 90x60
IMG_2829.JPG
IMG_2829.JPG (3.24 MiB) 1114 keer bekeken
IMG_2828.JPG
IMG_2828.JPG (4.25 MiB) 1114 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Siberienne op za 05 okt 2019, 21:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
#3387075
Tuigje en de cycleash zijn verkocht.

Ik hoop dat ik nog iemand blij kan maken met de kussenhoes en anders gaat 'ie naar de kringloop. Onderkan =t is trouwens rode rib en niet zo spacy als op de foto..
Door Cathelijn
#3387084
Siberienne schreef: za 05 okt 2019, 21:00 Tuigje en de cycleash zijn verkocht.

Ik hoop dat ik nog iemand blij kan maken met de kussenhoes en anders gaat 'ie naar de kringloop. Onderkan =t is trouwens rode rib en niet zo spacy als op de foto..
Ilan is door zijn autokussenhoes gescheurd, dus ik wil hem graag hebben :D
Door Siberienne
#3387086
Cathelijn schreef: zo 06 okt 2019, 07:51 Ilan is door zijn autokussenhoes gescheurd, dus ik wil hem graag hebben :D
Ok! Stuur me een PB met je adres? Ik zal even kijken wat de verzendkosten zijn, of het lukt ‘m in de brievenbus te proppen of dat het een gewoon pakje moet worden.
Door Siberienne
#3387098
Cathelijn schreef: zo 06 okt 2019, 07:51 Ilan is door zijn autokussenhoes gescheurd, dus ik wil hem graag hebben :D
Cathelijn, ik kan hem niet meer vinden, ik ben bang dat ML hem al opgeruimd heeft... sorry! Mocht ik hem nog ergens tegenkomen laat ik het je direct weten. Suf van mij maar het is wat rommelig op het moment ::) en ik denk dat dit mis is gegaan..
Door Cathelijn
#3387155
Siberienne schreef: zo 06 okt 2019, 10:43 Cathelijn, ik kan hem niet meer vinden, ik ben bang dat ML hem al opgeruimd heeft... sorry! Mocht ik hem nog ergens tegenkomen laat ik het je direct weten. Suf van mij maar het is wat rommelig op het moment ::) en ik denk dat dit mis is gegaan..
Geen probleem joh ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door