Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
#3389750
Eef+Stippels schreef: wo 20 nov 2019, 15:18 Dat koppie :smitten: :smitten:

Leuk dat ze zo'n vreetschuur is :biggrin2:
'Ik was helemaaaal niet op de doos aan het kauwen hoor'

Ja, echt enorme vreetschuur. Als we terugkomen van het wandelen staat ze al voor de achterdeur te kwispelen, snel naar binnen, rondrennen, tussendoor even kat opjagen, naar de hal (daar eten de katten) naar de keuken, tegen die tijd ben ik bij de hal, staat ze naast me, poes nog een keer opjagen. Dan zet ik poes en poes in de hal, SNEL NAAR DE KEUKEN HET KOMT ERAAN, dan verdeel ik eten, blijft ze HEEL BRAAF naast me zitten. Dan loop ik met katteneten naar de hal dus moet je mee. En dan supersnelle sprint terug naar de keuken en HEEL BRAAF zitten. Dan eindelijk eten. Duurt zoooooo lang allemaal. ;D
Door Eef+Stippels
#3389751
Lonaa schreef: wo 20 nov 2019, 15:50 'Ik was helemaaaal niet op de doos aan het kauwen hoor'

Ja, echt enorme vreetschuur. Als we terugkomen van het wandelen staat ze al voor de achterdeur te kwispelen, snel naar binnen, rondrennen, tussendoor even kat opjagen, naar de hal (daar eten de katten) naar de keuken, tegen die tijd ben ik bij de hal, staat ze naast me, poes nog een keer opjagen. Dan zet ik poes en poes in de hal, SNEL NAAR DE KEUKEN HET KOMT ERAAN, dan verdeel ik eten, blijft ze HEEL BRAAF naast me zitten. Dan loop ik met katteneten naar de hal dus moet je mee. En dan supersnelle sprint terug naar de keuken en HEEL BRAAF zitten. Dan eindelijk eten. Duurt zoooooo lang allemaal. ;D
;D ;D ;D ;D ;D

Klinkt net als Bella :biggrin2:
Alleen ipv katten jaagt ze onze halftamme duif dan even een verdieping hoger en bijt ze haar zus in haar poten ::)
Door Lizzy
#3389764
Lonaa schreef: wo 20 nov 2019, 15:50 'Ik was helemaaaal niet op de doos aan het kauwen hoor'

Ja, echt enorme vreetschuur. Als we terugkomen van het wandelen staat ze al voor de achterdeur te kwispelen, snel naar binnen, rondrennen, tussendoor even kat opjagen, naar de hal (daar eten de katten) naar de keuken, tegen die tijd ben ik bij de hal, staat ze naast me, poes nog een keer opjagen. Dan zet ik poes en poes in de hal, SNEL NAAR DE KEUKEN HET KOMT ERAAN, dan verdeel ik eten, blijft ze HEEL BRAAF naast me zitten. Dan loop ik met katteneten naar de hal dus moet je mee. En dan supersnelle sprint terug naar de keuken en HEEL BRAAF zitten. Dan eindelijk eten. Duurt zoooooo lang allemaal. ;D
Wat een bijdehante pup :smitten:
Door Lonaa
#3389765
Eef+Stippels schreef: wo 20 nov 2019, 16:09 Ja, als ze na de wandeling met een volle buik liggen te slapen :biggrin2:
Dat duurt wel altijd even want als je zelf gegeten hebt zijn de katten nog aan het eten en die laten misschien wel wat liggen. Daar moet je goed op letten, het liefst door tegen de deur te blaffen.

Daarna eerst nog even katten opjagen, mits ze beneden blijven. Daarna nog even balen dat ik niet wil spelen en ook blaffen. Dan even blaffen om het blaffen. Nog even miemelen over alles, potentieel nog even op een botje kauwen, dan slapen.

Ze heeft een klein beetje moeite met 'nu is het klaar ga slapen' ::)
Door Lizzy
#3389835
Taaataataaaaaa! Gefeliciteerd met het verlies van de hoektand :biggrin2: !

Ze is echt uber schattig :smitten: . Lief he, dat tip-oortje :smitten:
Door Lonaa
#3389836
Lizzy schreef: vr 22 nov 2019, 11:27 Taaataataaaaaa! Gefeliciteerd met het verlies van de hoektand :biggrin2: !

Ze is echt uber schattig :smitten: . Lief he, dat tip-oortje :smitten:
Ik vind beide oren wel charme hebben. :smitten:

Laatste deel BARF kwam zonet, morgen verpakken en hopen dat het in de vriezer past. :o Heb destijds mijn loeigrote kist verkocht en er een 7 ladenvriezer voor terug gekocht. Daar gaat nu voor het eerst barf in ipv kvv.
Door Lizzy
#3389845
Lonaa schreef: vr 22 nov 2019, 11:32 Ik vind beide oren wel charme hebben. :smitten:

Laatste deel BARF kwam zonet, morgen verpakken en hopen dat het in de vriezer past. :o Heb destijds mijn loeigrote kist verkocht en er een 7 ladenvriezer voor terug gekocht. Daar gaat nu voor het eerst barf in ipv kvv.
Oh ja, beide oren zijn geweldig! Het is juist zo leuk dat ze twee verschillenden fantastische oren heeft :smitten:

En pientere oogjes :smitten:

Leuk dat alles binnen is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door