Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3392986
Wat lanceert ze zich heerlijk in de struiken :biggrin2:

Hopelijk heeft de verbetering van haar oogjes zich verder voortgezet.
Het prutje stinkt niet toch?

Mijn meiden hadden geen last van de similasan druppels maar nu wel van de ab zalf (wrijven en knijpen).
Dus als je het met similasan onder controle krijgt zou dat fijn zijn. Sowieso fijn om ab te voorkomen als dat kan.

Ik denk dat de droge lucht binnen ook wel voor gevoelige ogen zorgt. Mijn eigen ogen branden ook.
Door Lonaa
#3392988
Eef+Stippels schreef: ma 13 jan 2020, 15:56 Wat lanceert ze zich heerlijk in de struiken :biggrin2:

Hopelijk heeft de verbetering van haar oogjes zich verder voortgezet.
Het prutje stinkt niet toch?

Mijn meiden hadden geen last van de similasan druppels maar nu wel van de ab zalf (wrijven en knijpen).
Dus als je het met similasan onder controle krijgt zou dat fijn zijn. Sowieso fijn om ab te voorkomen als dat kan.

Ik denk dat de droge lucht binnen ook wel voor gevoelige ogen zorgt. Mijn eigen ogen branden ook.
Ze vindt de similasandruppels inderdaad veeeeeeeeeel minder naar dan de AB. Ik heb nog niet specifiek aan het prutje geroken, maar ik ruik het niet 'gewoon' zeg maar. :biggrin2:

Oogjes lijken nog steeds rustig. Wel wat prutjes, maar ook flink gelopen en gesnuffeld. Niks geks iig.
Door Lonaa
#3392991
Eef+Stippels schreef: ma 13 jan 2020, 16:20 Ok, fijn :)
Zo gauw het weer 'erg' wordt toch wel dierenarts hoor. Kijken of die er wat zinnigs over te zeggen heeft. Duimen dat het zo blijft.
Door Eef+Stippels
#3393001
Lonaa schreef: ma 13 jan 2020, 16:31 Zo gauw het weer 'erg' wordt toch wel dierenarts hoor. Kijken of die er wat zinnigs over te zeggen heeft. Duimen dat het zo blijft.
Ja, altijd goed om dan even te laten checken.

Maar ik duim met je mee dat dat niet nodig is!
Door Lonaa
#3394062
8 maand oud en al een echte dame. Zo maar ineens. :o
Afbeelding

Haar oogjes zijn rustig. Wel wat prutjes met regelmaat, voornamelijk na het slapen, maar niks ergs en geen last.

2 weken geleden hadden we de eerste slechte hondenervaring. :-\ 2 mechelaars kwamen met opgetrokken lippen en bombarie op haar afgestormd. En na het (eindelijk) terugroepen door hun baas daarna nog een keer. >:(
Ze heeft daar een paar dagen last van gehad door bij het ontmoeten van nieuwe honden zelf in de aanval te gaan met opgetrokken lip en grommen. Dat is inmiddels over met veel oefenen en geduld. Godzijdank. Verder heeft ze vooral heel veel vriendjes en snapt ze geen zak van andermans onwenselijke gedrag (zoals blaffen naar andere honden.) Dat kan ze vol verbazing observeren.

Ook heeft ze, vol trots, haar eerste buit gevangen, in de tuin. Grote boogsprong, voorpootjes erop, snel naar binnen en daar lag een hele grote dikke regenworm. ;D ;D

Het is zo'n vriendelijk, aandoenlijk ding. Verlegen en soms wat timide, maar tegelijkertijd ook heel onderzoekend en nieuwsgierig.
Door Anne in Zweden
#3394065
Wat een prachtige jongedame! Zelfs d'r oren zijn een stuk beter in verhouding nu! ;D En wat een heerlijk rustige, zelfverzekerde blik. Het gaat duidelijk geweldig met haar! Super gedaan! :-*
Door Lonaa
#3394066
Anne in Zweden schreef: wo 29 jan 2020, 15:20 Wat een prachtige jongedame! Zelfs d'r oren zijn een stuk beter in verhouding nu! ;D En wat een heerlijk rustige, zelfverzekerde blik. Het gaat duidelijk geweldig met haar! Super gedaan! :-*
Lief!

Die oren kan ze nog steeds wel heel vreemd opzij 'zetten' hoor.

We hadden net de lange wandeling gedaan en gegeten, het was slapen-tijd maar dat vond zij nog niet helemaal. :biggrin2: Inmiddels wel. :cool:
Door Siberienne
#3394067
Ik vind het een mooie dame met een leuke uitstraling. Lief eigenwijs, zoiets :)

Haha, heeft ze ook Yoda oren net als Spot :biggrin2:
Door Lonaa
#3394068
Siberienne schreef: wo 29 jan 2020, 15:46 Ik vind het een mooie dame met een leuke uitstraling. Lief eigenwijs, zoiets :)

Haha, heeft ze ook Yoda oren net als Spot :biggrin2:
Ja, Yoda-oren! Dat is het precies.

En dat lief eigenwijs, zoiets, is het ook precies. :biggrin2: :smitten:
Door Lizzy
#3394152
Echt al een jonge dame!! Ze is werkelijk prachtig :smitten:

Ze heeft echt een mega aantrekkelijk hoofdje :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door