Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
#3388093
Vanochtend gewandeld, gespeeld met hondjes, avonturen gehad, voor het eerst een kinderwagen gezien, gegeten, gespeeld in huis. Dus nu, nu is ze heeeeeeeeeeel moe.

Afbeelding

:smitten: :smitten:
Door Lonaa
#3388163
Hoppaa, halve kg er bij op. Ze vindt dr eten zoooo lekker. ;D Het is echt hap slik weg. Daarna superveel energie

Ze is echt een schatje. Gevoelig en soms wat gereserveerd bijv naar andere honden, maar als ze zich veilig voelt...oooohh, dan speelt ze zooo lief :D

De nachten gaan fantastisch (oke, ze zijn kort, maar hey) alleen blijven zijn we aan het oefenen (gisteren even naar de supermarkt geweest, kwartiertje weg ofzo. Bij terugkomt lag ze op de bank)

Verliefd ben ik. :D
Door Lonaa
#3388210
Sardientjes gekocht op de markt, van zo'n 6/7 cm. Nou, ze heeft wel 3x gekauwd op de kop en de vis, en toen ging ie zo naar binnen. ::) Vreetschuur is het.
Door Lonaa
#3388212
Lizzy schreef: za 19 okt 2019, 12:20 ;D ;D ;D ;D

Heerlijk! Ja, beter dan een hond die er mee gaat staan trutten!!
Ja, zeker! Ze is echt niet uit de keuken te slaan als ik er met iets bezig ben. De KVV (zo'n 130 gram per keer) gaat ook echt in 3 happen naar binnen. :o

Eten = de wereld.
Door Lonaa
#3388601
Afbeelding

Zand is zo gaaf.

Verder merk ik dat ik het wel spannend vind hoor, een pup.

Zo is ze geloof ik nog aan het wisselen. Haar voortanden en kiezen zijn al gewisseld. De blijvende hoektanden komen ook door, maar haar puppyhoektanden zittn er ook nog. 3 daarvan zitten ook muurvast nog. Op dit moment is ze aan het spelen met d'r touw, en dat bloed een beetje, maar dat lijkt me..normaal? Kan/moet ik daar wat mee?

Verder moeten we flink oefenen aan meer zelfvertrouwen met andere honden, dat vindt ze wel echt lastig. Paarden, fietsers, scooters en rollators allemaal niet. Ook de kermis is niet eng.

Oh en het eten van alles, maar dan ook echt alles, op straat. Of het nou eetbaar is of niet...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door