Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3382186
koekje schreef:Gatverdamme Lizzy, lekker fris weer ;D


Wij hebben jaren geleden ook een soortgelijk iets gehad.
Op vakantie, naar Frankrijk naar het vakantiehuis van de schoonouders. Voordat we weggingen nog even rondje winkel gedaan en verschillende kazen ingeslagen, waaronder een zeer rijpe en sterke camembert. Ik had een gewoon koelboxje bij, overigens zonder koelelementen. Maar het was niet overdreven warm, we zouden in de nacht terug naar huis rijden in 1x.
Totdat we midden op de Parijse ring panne kregen. En er daarna gezanik was met de garage hoe de auto te maken (was te oud ofzo), we moesten wachten totdat er een vervangende auto beschikbaar was en er was ook iets met de reisverzekering van de auto, maar hoe dat precies zat, weet ik niet meer. Wij zaten in een hotel voor 3 dagen en het begon steeds harder te stinken. Vooral uit het koelboxje :-X

Meneer zat nog te bedenken bij wie of welke instantie hij de koelboxinhoud en dan vooral de camembert in de airco-inlaat zou doen, maar uiteindelijk was de geur zelfs voor meneer te heftig. Dat zou je niemand aandoen zeg maar ;D
Whahahahahahaha :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: . Veeg mij maar op :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: . Oh may, wat zal dat gemeurd hebben in een afgesloten box :-X :-X . Heb je de koelbox met inhoud zo weggeflikkerd? Ja zeker :-X
Door Lizzy
#3382191
Method is ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!!!! Maar inderdaad veul te duur! Maar in de bonus kan het gewoon soms zooo fijn zijn. Ik heb laatst de mandarijn gekocht. Is qua geur gewoon te lekker. Maar de anti-bac......... Echt......... Ik zou niet weten hoe ik nog zonder moest. Dat is serieus het fijnste schoonmaakspul dat ik ooit gehad heb. Van Marije gekregen. En niet om bij haar te slijmen (want daar trapt ze toch niet in :biggrin2: ) maar het is gewoon "the best". Alles wat echt vies is en/of stinkt: Method Bac is je redding. Ook met die laatste vlees-droog-groene-vliegen-stank-rottend-vlees-handel: Method Bac heeft m'n droger gered!!! En m'n barefootshoes-gympies :biggrin2: . En nu weer m'n boodschappentas. En dagelijks alles wat ik in de koelkast zet en eerst even een lapje. Over de plee. Over het vloertje. De keuken. Maar ja.......... Niet hier te koop. Marije, Brexit interesseert me geen reet ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3382199
Ja, dat koelboxje hebben we gedoneerd aan de poubelle van het hotel. Dar was geen redden meer aan.


Verstuurt Marije ook? Ik ga niet helemaal naar Den Haag voor een flesje schoonmaakspul. Want ik heb dat nu ook nodig natuurlijk. met 3 vieze kindertjes. En 2 vieze katten. En natuurlijk 1 vieze meneer.
Door hannabelgje
#3382202
koekje schreef:Ja, dat koelboxje hebben we gedoneerd aan de poubelle van het hotel. Dar was geen redden meer aan.


Verstuurt Marije ook? Ik ga niet helemaal naar Den Haag voor een flesje schoonmaakspul. Want ik heb dat nu ook nodig natuurlijk. met 3 vieze kindertjes. En 2 vieze katten. En natuurlijk 1 vieze meneer.
+1 klinkt interessant dat spul!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Cathelijn
#3382235
Antibacterieel uit de UK? Wij ervaren op het werk dat ze in de UK wat minder kritisch kijken wat betreft biociden :( Of dat nu een goede zaak is? Maar grote kans dat het CTGB een dergelijk product gewoon niet toestaat op de Nederlandse markt. Maar goed, ik weet niet wat er precies in zit en of dat hier ook het geval is.
Door Lizzy
#3382236
Cathelijn schreef:Antibacterieel uit de UK? Wij ervaren op het werk dat ze in de UK wat minder kritisch kijken wat betreft biociden :( Of dat nu een goede zaak is? Maar grote kans dat het CTGB een dergelijk product gewoon niet toestaat op de Nederlandse markt. Maar goed, ik weet niet wat er precies in zit en of dat hier ook het geval is.
Dit zit er in:

<5%: non-ionic surfactants*, anionic surfactants*, lactic acid*, perfume (geraniol*)other: water, alcohol denat.*, Potassium hydroxide*, tetrasodium glutamate diacetate*. *denotes plant or mineral origin
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3382238
Volgens mij is de UK gewoon gek op anti bac ;D
Waar je hier 2 dettolsprays kan kopen bij de appie heb je daar gewoon een heel schap vol met allemaa varianten en dan ook nog het huismerk van die supermarkt in anti bac.
Door Cathelijn
#3382240
Het is heel wat makkelijker en goedkoper om dit soort producten in de UK op de markt te brengen dus is het ook logisch dat er meer van zijn. In Nederland en een groot deel van Europa kost het veel geld en tijd om ze toegelaten te krijgen. En antibacterieel claimen mag niet zomaar. En het niet claimen maar wel bepaalde ingrediënten gebruiken mag ook niet. België is trouwens soms nog strenger dan Nederland. Dus als particulier kun je ze wel naar Nederland halen, maar als bedrijf mag je het hier niet verkopen. Dat zal na de Brexit niet veranderen denk ik zo ;)
Door zurca
#3382243
Ohhh erg! Ik ga al bijna over m'n nek van de "normale" geur val zulke kaasjes. Ik wil niet weten hoe jouw boodschappentas geroken heeft :-X

Method is aankomende week in de bonus bij de appie zag ik net. ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382247
koekje schreef:Offtopic: De AH heeft geregeld Method in de aanbieding. 2 halen 3 betalen enzo, gratis bonusairmiles, extra hamsters erbij, etc. Het loont de moeite de bonus in de gaten te houden en dan met een aanbieding gericht in de slaan.
Ik hou ook van Method om mee te poetsen. Maar niet voor de hoofdprijs. Echt alleen als het in de bonus is.
Mag hopen dat het 3 halen 2 betalen is anders ben je duurder uit dan normaal :biggrin2:

Wil niet weten hoe erg het stinkt met die kazen :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3382269
Lizzy schreef:Dit zit er in:

<5%: non-ionic surfactants*, anionic surfactants*, lactic acid*, perfume (geraniol*)other: water, alcohol denat.*, Potassium hydroxide*, tetrasodium glutamate diacetate*. *denotes plant or mineral origin
Dat zegt ook niets hé. ::) :biggrin2:

Ik ben niet zo'n fan van anti-bac. Vind het rommel en schadelijk. Gebruik het alleen als het echt niet anders kan.
Door Lizzy
#3382305
pearlsofpassion schreef:Dat zegt ook niets hé. ::) :biggrin2:

Ik ben niet zo'n fan van anti-bac. Vind het rommel en schadelijk. Gebruik het alleen als het echt niet anders kan.
Waarom ben je geen fan van Method Anti-bac? Waarom is het schadelijk en rommel?
Door Eef+Stippels
#3382312
Ohw errug ;D ;D ;D
Wat zullen de andere klanten raar naar je gekeken hebben :biggrin2:

Lizzy schreef:Method is ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!!!! Maar inderdaad veul te duur! Maar in de bonus kan het gewoon soms zooo fijn zijn. Ik heb laatst de mandarijn gekocht. Is qua geur gewoon te lekker. Maar de anti-bac......... Echt......... Ik zou niet weten hoe ik nog zonder moest. Dat is serieus het fijnste schoonmaakspul dat ik ooit gehad heb. Van Marije gekregen. En niet om bij haar te slijmen (want daar trapt ze toch niet in :biggrin2: ) maar het is gewoon "the best". Alles wat echt vies is en/of stinkt: Method Bac is je redding. Ook met die laatste vlees-droog-groene-vliegen-stank-rottend-vlees-handel: Method Bac heeft m'n droger gered!!! En m'n barefootshoes-gympies :biggrin2: . En nu weer m'n boodschappentas. En dagelijks alles wat ik in de koelkast zet en eerst even een lapje. Over de plee. Over het vloertje. De keuken. Maar ja.......... Niet hier te koop. Marije, Brexit interesseert me geen reet ;D ;D ;D ;D ;D
Heb je een linkje naar die mandarijn? Ik ben dol op mandarijngeur :D
Ik zie hem niet op de site van AH.

Ik gebruik ook een antibacteriele spray, maar dan die van Sonett. Bestaat grotendeels uit alcohol.
Vind ik zo af en toe, net als met dit weer met het voer van de honden en voor het toilet toch best fijn.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3382322
Lizzy schreef:Waarom ben je geen fan van Method Anti-bac? Waarom is het schadelijk en rommel?
OH nee, ik doelde eigenlijk in het algemeen op anti-bacteriele schoonmaakproducten zoals dettol. Ik vind het slecht en ongezond om de omgeving steriel te proberen maken. Zo maak je veel bacteriën stuk, ook goede en het is onnodig. Meer nog, het maakt je immuunsysteem lui en als er dan toch iets schadelijks voorbij komt, heeft je lijf het moeilijker daarmee om te gaan.
Maar soms is het wel nodig natuurlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door