Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3381415
koekje schreef:Ow Lizzy, heb jij weer! Afbeelding




:biggrin2:



Waarom mogen die eieren niet uitkomen? Omdat een schildpad een exoot is?
Nee niet omdat het een exoot is. Omdat deze schildpadden massaal gedumpt worden en deze het zo goed doen in het wild dat ze een grote bedreiging vormen voor de Europese moerasschildpad. Met andere exotische schildpadden mag er wel gekweekt worden. Ik dacht dat deze regel alleen geldt voor de familie van de roodwang, geelwang, geelbuik en aanverwanten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3381429
Ik lees zojuist een krantenbericht, breaking news: " Zojuist is bekent geworden dat er een nieuwe medewerkster is aangesteld bij de dierenambulance Zoetermeer e.o
Het gaat hier om een witte mevrouw met spikkels ,ze loopt op 4 poten en is erg enthousiast aan haar nieuwe functie begonnen.
Momenteel is ze voornamelijk bij- rijdster maar ze gaat binnenkort in opleiding ! :D
#3381455
Ingeborg1958 schreef:Ik lees zojuist een krantenbericht, breaking news: " Zojuist is bekent geworden dat er een nieuwe medewerkster is aangesteld bij de dierenambulance Zoetermeer e.o
Het gaat hier om een witte mevrouw met spikkels ,ze loopt op 4 poten en is erg enthousiast aan haar nieuwe functie begonnen.
Momenteel is ze voornamelijk bij- rijdster maar ze gaat binnenkort in opleiding ! :D
Whahahahahahahaha ;D ;D ;D ;D , ik kom niet meer bij ;D ;D ;D

Ze zou het echt super leuk vinden! Dieren opsporen en meerijden op de ambu, beide vindt ze echt fantastisch!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door