Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3379645
Daar moest ik ook aan denken: help mijn man is een klusser ;D

Maar hier ook, ik zou er niet tegen kunnen, als er iets aangepakt wordt moet dat ook door en dan ook afgemaakt worden.
Maar wij huren ook echt wel iemand in als we merken dat dit of dat niet goed lukt. Ervaring door te verbouwen in ons vorige huis :biggrin2:
Hebben de badkamer ook zelf gedaan en dat duurde lang! ( eh een paar weken :biggrin2: lang is relatief he)In ieder geval meer tegenslagen dan we dachten en voor gereedschap vooral ook veel kosten gehad en leidingwerk etc laten we in het vervolg gewoon doen. Hebben we ook wel bij de verwarming gezien, de koppeling bleef steeds opnieuw lekken, bel je een mannetje die komt ff langs met ander professioneel materiaal etc, 5 minuutjes klaar en blijvend klaar en koste eigenlijk ook geen drol.
#3379650
Goh PoP, wist niet dat het vaker voorkwam :biggrin2:

Hier zijn we 11 jaar geleden voortvarend begonnen aan een mega klus om onze hele oude boerderij op te knappen.
We hadden een bak geld om van alles te laten doen, en toen ging de (DSB) bank failliet en konden we niet meer bij dat geld.
Tel daar bij op dat we ook nog om en om zonder werk gezeten hebben, én dat we al die tijd ook nog de lasten voor ons oude huis moesten betalen, en je snapt wel dat het hier na 11 jaar ook nog steeds niet klaar is zoals we zouden willen :P
Nou moet ik wel zeggen dat we nooit zonder douche en wc gezeten hebben. Wel zonder keuken en zonder centrale verwarming (dat laatste vond ik het ergste).

Qua financiele situatie gaat het nu gelukkig eindelijk de goede kant op, dus ik heb goede hoop dat we over een aantal maanden toch wel weer stappen kunnen gaan maken.

Maar het is dus niet altijd een kwestie van “even een paar klussers inhuren”, wat had ik dát graag willen doen, maar dan hadden we niet kunnen eten al die tijd. Wel weer goed voor de lijn :P
#3379658
Kim_S schreef:Goh PoP, wist niet dat het vaker voorkwam :biggrin2:

Hier zijn we 11 jaar geleden voortvarend begonnen aan een mega klus om onze hele oude boerderij op te knappen.
We hadden een bak geld om van alles te laten doen, en toen ging de (DSB) bank failliet en konden we niet meer bij dat geld.
Tel daar bij op dat we ook nog om en om zonder werk gezeten hebben, én dat we al die tijd ook nog de lasten voor ons oude huis moesten betalen, en je snapt wel dat het hier na 11 jaar ook nog steeds niet klaar is zoals we zouden willen :P
Nou moet ik wel zeggen dat we nooit zonder douche en wc gezeten hebben. Wel zonder keuken en zonder centrale verwarming (dat laatste vond ik het ergste).

Qua financiele situatie gaat het nu gelukkig eindelijk de goede kant op, dus ik heb goede hoop dat we over een aantal maanden toch wel weer stappen kunnen gaan maken.

Maar het is dus niet altijd een kwestie van “even een paar klussers inhuren”, wat had ik dát graag willen doen, maar dan hadden we niet kunnen eten al die tijd. Wel weer goed voor de lijn :P
Nee niet altijd he. ;)
Maar geloof dat we aan die stomme koppeling al minimaal 3x zo veel geld aan hadden besteed als dat dat mannetje die het echt fixte koste ::) ;D We weten inmiddels heel goed wat en wanneer we dingen zelf kunnen of niet ;D
En aangezien ml tegenwoordig echt geen tijd heeft, hoeven we ook niks te verbouwen, heeft ook zo zijn voordelen :clown2:
#3379706
Wij hadden voor onze verbouwing een nood douche gehuurd.

Mijn zwager zag daar de foto’s van en heeft toen met zijn oude douchebak, douchegordijnen en allerlei slangen zelf een nood douche gebouwd. Misschien is dat een idee?
Met dit weer kan je toch ook buiten douchen, als je warm water hebt?
#3379843
Lizzy schreef:Ik weet nu weer waarom Botlek shampoo bestaat. Lekker in 1 keer wassen schoon haar, conditioner 1 tel in laten trekken en je hebt echt klitvrij haar en het glimt weer tegen de klippen op.....

Omdat we nu geen douche hebben en ik mijn haar in de wasbak moet wassen heeft Leo er 30 cm afgeknipt en heb ik Botlek shampoo gekocht. Want dat is geen doen nu, het normale regiem: shampoo 1 erin, in laten trekken, uitspoelen, shampoo 2 erin, in laten trekken, uitspoelen, conditioner erin, 5 minuten in laten trekken en weer uitspoelen.

Echt slecht maar ik vind het heerlijk, zo lekker makkelijk!
Ehm deze moet je mij eens uitleggen. Wat is botlek schampoo? En waarom was je je haar met verschillende shampoo's?

Bij mij is het enkel shampoo en klaar. Wel de noodzaak aan een bad, want anders verbruik ik gestoord veel water om mijn haar nat te krijgen en uit te spoelen en gaat het afschuwelijk in de knoop.

Veel sterkte met de renovatie trouwens!
#3379908
frodo quin schreef:Ehm deze moet je mij eens uitleggen. Wat is botlek schampoo? En waarom was je je haar met verschillende shampoo's?

Bij mij is het enkel shampoo en klaar. Wel de noodzaak aan een bad, want anders verbruik ik gestoord veel water om mijn haar nat te krijgen en uit te spoelen en gaat het afschuwelijk in de knoop.

Veel sterkte met de renovatie trouwens!
Botlek shampoo is een gewone shampoo zoals Head & Schouders of zooi van Andrélon, dus waar sls en andere hoofdhuid en milieu onvriendelijk meuk in zit :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door