Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3378218
src_esther schreef:Dat geldt hier ook. Meneer Ko probeerde het gewei met alle geweld op te eten in plaats van er rustig op te knagen.
Hier probeerden ze het niet, ze deden het gewoon. Dus dat was gauw bekeken. Sorry jongens maar de geweitjes gaan NU slapen (lees: in de kliko).
Plastic nylabone komt er bij mij ook echt niet in. Ze weten alles op te vreten hier.
Door src_esther
#3378221
pike schreef:Hier probeerden ze het niet, ze deden het gewoon. Dus dat was gauw bekeken. Sorry jongens maar de geweitjes gaan NU slapen (lees: in de kliko).
Plastic nylabone komt er bij mij ook echt niet in. Ze weten alles op te vreten hier.
Ja, dat proberen was grote stukken afbijten en inslikken. :o Inderdaad moest hij het inleveren en enkeltje kliko. Dan maar weer een kophuid dat binnen 10 minuten weg is. Geelhaar zelfde verhaal, niet knagen/kauwen, maar hele stukken eraf en wegslikken. Daar heb ik een andere hond blij mee kunnen maken.
Gebruikersavatar
Door pike
#3378225
src_esther schreef:Ja, dat proberen was grote stukken afbijten en inslikken. :o Inderdaad moest hij het inleveren en enkeltje kliko. Dan maar weer een kophuid dat binnen 10 minuten weg is. Geelhaar zelfde verhaal, niet knagen/kauwen, maar hele stukken eraf en wegslikken. Daar heb ik een andere hond blij mee kunnen maken.
Geelhaar was hier ook geen succes, dat was ook zo in stukken en weg. En ik heb toch geen grote honden....
ik heb me er bij neergelegd dat er geen kauwsnack voor hun bestaat. Of het moet een bot zijn van een groot zoogdier waar ze hun kiezen op stuk kunnen bijten. En daar durf ik ook niet aan te beginnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door