Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zeker naar aanleiding van het meat the victims topic ben ik benieuwd naar wat jullie gaan stemmen

D66
Geen stemmen
0%
CDA
Geen stemmen
0%
PVV
2
6%
VVD
Geen stemmen
0%
SP
3
9%
PvdA
1
3%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
Groen Links
5
16%
Partij voor de Dieren
6
19%
50 Plus
Geen stemmen
0%
Jezus Leeft
1
3%
Denk
Geen stemmen
0%
De Groenen
Geen stemmen
0%
Forum voor Democratie
3
9%
Vande regio & Piratenpartij
Geen stemmen
0%
Volt
Geen stemmen
0%
Ik twijfel nog tussen X en X
3
9%
Ik ga niet stemmen
2
6%
Ik weet het nog niet
6
19%
Door src_esther
#3377361
pluk schreef:https://www.nu.nl/politiek/5904267/baud ... redirect=1

Na de https://www.dierencoalitie.nl/ stemwijzer ben ik er uit, gewoon weer PvdD :)
Ja, dan zou ik ook op de PvdD moeten stemmen.

Volgens het Kiescompas sta ik het dichtst bij 50+, volgens stemwijzer is het of GL (72%) of PvdA (69%) of PvdD (69%). Ik ga voor GL en dan gaat mij lief voor PvdD. PvdA zou ik nooit doen, die hebben de prioriteiten toch altijd net anders dan ik dat voor ogen heb.
Door Lizzy
#3377450
Ondanks dat ik de Partij voor de Dieren hier en daar ook geen fijne standpunten vind hebben heb ik toch de partij voor de Dieren gestemd.
Door Siberienne
#3377466
fransbulletje schreef:Toch gestemd!
De reden...een stem tegen Baudet want dat vind ik zo'n engerd :-X

Fijn! Ik vind hem ook zo eng... Elke andere stem is winst!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377478
Angelique schreef:Opkomst zo'n 41%. Het nederlands volk is een tevreden volk mag ik dan aannemen ::)
Het is de hoogste opkomst sinds lange tijd voor de Europese verkiezingen
Door Lizzy
#3377481
Beetje laag maar vorig jaar 37% dus nah..... Jammer dat PvdD gewoon nul zetels heeft en er 1 heeft verloren :'( . Denk dat veel mensen strategisch op Frans hebben gestemd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3377488
Lizzy schreef:Beetje laag maar vorig jaar 37% dus nah..... Jammer dat PvdD gewoon nul zetels heeft en er 1 heeft verloren :'( . Denk dat veel mensen strategisch op Frans hebben gestemd.

Volgens mij kon je niet een op frans stemmen. Die heeft al een baantje dus hoeft/wil niet in het EP.

De SP heeft iig niet gescoord met hun Brusselmansfilmpje.
Door Lizzy
#3377493
Angelique schreef:Volgens mij kon je niet een op frans stemmen. Die heeft al een baantje dus hoeft/wil niet in het EP.

De SP heeft iig niet gescoord met hun Brusselmansfilmpje.
PvdA is van wat was het, 3 zetels naar 5. En dat is het Frans Timmersmans (die Frans bedoel ik) effect geweest, die overigens op 1 stond op de kandidatenlijst van de PvdA.
Door src_esther
#3377512
Lizzy schreef:PvdA is van wat was het, 3 zetels naar 5. En dat is het Frans Timmersmans (die Frans bedoel ik) effect geweest, die overigens op 1 stond op de kandidatenlijst van de PvdA.
Volgens GeenPeil en DeHond zelfs 6. En PvdD toch 1 zetel. Maandag weten we meer.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3377521
Lizzy schreef:PvdA is van wat was het, 3 zetels naar 5. En dat is het Frans Timmersmans (die Frans bedoel ik) effect geweest, die overigens op 1 stond op de kandidatenlijst van de PvdA.

Oh zo, ik kreeg het idee dat hij alleen ingezet was voor de campagne, net als Rutte, Baudt ect. Verkeerd begrepen dan.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3377630
In belgië heeft extreem rechts gewonnen. :-\
Sterk rechts en extreem rechts zijn de 2 grootste.in Vlaanderen.
In Wallonië vooral de groenen gewonnen en daarmee even groot als de linksen en de liberalen. Maar dus geen 1 groot genoeg om tegen dat rechtse blok in Vlaanderen iets te kunnen doen.

Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door