Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3376488
We gaan met de genoemde middelen maar eens 1 voor 1 aan de slag (als het nodig is, we beginnen bij 1 :biggrin2: ). Die viezerts hebben geen gaten gebeten in de doggyride. Mijn mooiste stoffen bench...? Echt he in kleine stukjes versnipperd! Ik kijk ook gelijk met andere ogen naar Mathilda >:( (da's de muis die hier binnen zit - die loopt zo heel af en toe door de woonkamer, langs de hondenmanden. Lekkere jachthonden, die Dalmaten ::) . Maar goed, die vonden we nog wel grappig. Niet meer).
Gebruikersavatar
Door doranto
#3376491
Too schreef:... vieze beesten >:(

Tegen kattenzeik vind ik biotex fijn, geen idee of dat ook op muizenpis werkt
Ik weet niet wat ik erger vind stinken biotex of kattenzeik :P
Door Lizzy
#3376495
Zo. Twee klemmen gezet met pindakaas en twee met Nutella. En nu maar kijken wat ze lekkerder vinden....

Ik geloof dat ik Biotex altijd prefereer boven zeik :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3376496
Lizzy schreef:Zo. Twee klemmen gezet met pindakaas en twee met Nutella. En nu maar kijken wat ze lekkerder vinden....

Ik geloof dat ik Biotex altijd prefereer boven zeik :biggrin2:
Zeik is wel héél erg ja. Maar ik zou het toch eerst met capturine proberen.
Door Lizzy
#3376551
Best wel veel pies-middeltjes waar ik uit kan kiezen :biggrin2: . Als ik dAAr die doggy ride niet schoon mee krijg, weet ik het niet meer!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376554
Lizzy schreef:Best wel veel pies-middeltjes waar ik uit kan kiezen :biggrin2: . Als ik dAAr die doggy ride niet schoon mee krijg, weet ik het niet meer!
Ik heb toen Poes nog wel eens per ongeluk het kleed raakte die HG gebruikt. Die werkt met enzymen en is dus niet zo van sprayen en meur weg. Duurde hier een dag of 2 en dan was het wel weg.
Door millyckk
#3376564
Ik gebruikte Ecodor uf 2000. Dat is een natuurlijke, milieuvriendelijke geurneutralisator, ongeparfumeerd.
Onze kater bleek destijds al een tijdje deels naast de kattenbak te plassen, op een oude houten vloer met kieren. ::)
Werkte fantastisch, zal kijken of ik een foto kan plaatsen van de omschrijving op de fles.
Door charmed
#3376569
hier had meneer Charmed zijn oude werktas met lekkere Werthers Echte in het achterhuis gegooid (en nooit weer naar omgekeken) en alle muisjes hebben flink huisgehouden in het achterhuis, ze hebben alle hondensnacks aangevroten, het stonk ook een uur in de wind, ze zijn ook in de kasten geklommen om daar schade aan te richten. We hebben nu muizenverklikkers, ik zie geen muizenkeutels meer, maar euh, hier trekken de muizen altijd met slecht weer naar binnen, zo af en toe zagen we er in het begin wel eentje rennen. Maar nog nooit hondensnacks etc aangevroten.
Door Lizzy
#3376573
charmed schreef:hier had meneer Charmed zijn oude werktas met lekkere Werthers Echte in het achterhuis gegooid (en nooit weer naar omgekeken) en alle muisjes hebben flink huisgehouden in het achterhuis, ze hebben alle hondensnacks aangevroten, het stonk ook een uur in de wind, ze zijn ook in de kasten geklommen om daar schade aan te richten. We hebben nu muizenverklikkers, ik zie geen muizenkeutels meer, maar euh, hier trekken de muizen altijd met slecht weer naar binnen, zo af en toe zagen we er in het begin wel eentje rennen. Maar nog nooit hondensnacks etc aangevroten.
Een muizenverklikker? Wat is dat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door