Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3375726
Kim_S schreef:Herman? :biggrin2:

Waarschijnlijk tussen half en eind juli ergens. Als jullie dan in Zweden zijn tenminste. (*heeft beeld van Anne die nu acuut een vakantie naar Timboektoe gaat boeken*) :P
Welnee, er zijn hier in de buurt genoeg leegstaande bunkers waar we onze toevlucht tot kunnen nemen. :P

Half en eind juli is het spitsuur dit jaar qua bezoek, maar jullie kunnen jezelf gelukkig wel vermaken, dus hartelijk welkom! Moet ik nog iets boeken bij de buren, qua onderkomen?
#3375729
Lizzy schreef:Fijn dat het met mams goed gaat! Gaaf hoor, dat er een andere pup in Zweden woont! Oh, ik lees nu dat je hem sinds vrijdag hebt, sorry, niet goed gelezen.
Ja, sinds vrijdag inderdaad. Manlief heeft de hele winter in Duitsland gewerkt, en had de camper bij zich zodat hij meteen een paar honderd kilo barf kon meenemen op de terugweg naar Zweden. Dus heeft hij even een omweggetje gemaakt en Almond woensdag opgehaald ten noorden van Amsterdam. Hij* heeft zich voorbeeldig gedragen tijdens de lange rit hierheen. *(Almond**) **(Meneer Anne ook :biggrin2: )!
Door Lizzy
#3375732
Anne in Zweden schreef:Ja, sinds vrijdag inderdaad. Manlief heeft de hele winter in Duitsland gewerkt, en had de camper bij zich zodat hij meteen een paar honderd kilo barf kon meenemen op de terugweg naar Zweden. Dus heeft hij even een omweggetje gemaakt en Almond woensdag opgehaald ten noorden van Amsterdam. Hij* heeft zich voorbeeldig gedragen tijdens de lange rit hierheen. *(Almond**) **(Meneer Anne ook :biggrin2: )!
Hahahaha, goed zo braaf, koekje voor Almond (dat roept ook niet hoor!) en Meneer Anne :biggrin2:
Door Siberienne
#3375744
Ik ben benieuwd hoe zijn maskertje uit gaat pakken, ik zou gokken dat nog gaat veranderen mn het donkere tussen de ogen lichter wordt. Husky’s zijn zulke toverballen wat dat betreft.

Mama is ook leuk!!! ‘T is dat ik geen plek heb...
#3375745
Siberienne schreef:Ik ben benieuwd hoe zijn maskertje uit gaat pakken, ik zou gokken dat nog gaat veranderen mn het donkere tussen de ogen lichter wordt. Husky’s zijn zulke toverballen wat dat betreft.

Mama is ook leuk!!! ‘T is dat ik geen plek heb...
Zou dat masker nog veel veranderen? Hij is al 1,5 hè, 't is geen echte pup meer. Onze Scotch werd ook op latere leeftijd pas lichter.

Ja, mama heeft ook een heerlijk snuitje! Maar twee van zulke stuiterballen in huis… dat kan ik onze oldie Max niet aandoen! :biggrin2:
#3375746
Doranto schreef:Wat een knap koppie! :smitten:
Heel veel plezier samen!
Wat vind je van Asko?
Ik zoek eigenlijk iets met een e-klank aan het begin. Bovendien is Asko hier in Scandinavië een grote naam in de witgoedbranche, en in Finland een groot meubelwarenhuis. Heeft voor mij dus niet echt een lieftallige connotatie. :biggrin2:
#3375747
Fenixjuh schreef:Ooooh,wat is hij leuk! :smitten:
En qua naam, Alwin?

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Hebben we overwogen, maar is het ook net niet.

Ik schat dat we over een jaar of vijf wel een nieuwe naam zullen hebben gevonden! ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3375748
Oh Anne wat een lekker ding! Ik wens jullie onwijs veel geluk samen. :bigarmhug: :smitten:

Ik zou hem desnoods een totaal andere naam geven, één die je echt leuk vindt. Wij hebben Joep ook met 7 maand hernoemd en dat was totaal geen probleem. Nu weet ik dat 1,5 jaar wel het dubbele is maar dan nog.....

Ik lees nu de é-klank. Dan Elvis, stamboom naam van Joris!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3375750
Magnum Almond!! Mjam :D

Als het goed is hoeft er niet gereserveerd te worden bij de buren. Zo wel, dan weten we dat pas vrij last minute.. Geen idee of het dan nog lukt.
Door Siberienne
#3375753
Anne in Zweden schreef:Zou dat masker nog veel veranderen? Hij is al 1,5 hè, 't is geen echte pup meer. Onze Scotch werd ook op latere leeftijd pas lichter.

Ja, mama heeft ook een heerlijk snuitje! Maar twee van zulke stuiterballen in huis… dat kan ik onze oldie Max niet aandoen! :biggrin2:

Ik heb het idee dat ze rond hun tweede klaar zijn met verkleuren. Ik zal eens kijken of ik plaatjes heb van mijn toverballen met 1,5 en nu. Het viel mij laatst ineens op dat Janouk met 1 jaar echt nog anders was als toen hij ouder was. Maar dat veranderen gaat zo geleidelijk dat het mij nauwelijks opviel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door