Roept u maar !!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
evelyn02 schreef:Een middenslagpoedel? En dan gewoon kort laten scheren en niet zo’n raar kapsel.Ik wou het niet zeggen
eelke schreef:Ik zou dan aan een beagle denken.Volgens mij krijg je die standaard met bananen in de oren.
pearlsofpassion schreef:Volgens mij krijg je die standaard met bananen in de oren.Haha ja dat dacht ik ook, hele trossen
Verder ook wel 1 van mijn favoriete rassen.
En een Barbet vind ik ook zo leuk, maar geen idee of die waaks zijn...
Envie schreef:Leuk zo wat rassen voorbij te zien komen. Ik zit zelf aan een Manchester terrier te denkenDe Kelpie of de Cattledog zijn schapenhoederIemand daar ervaring mee?
Beagle en Stabij vallen af, ik wil toch wel graag een goed luisterend type. Kelpie of een Australiër....spreekt me ook niet zo aan. Moet niet de koeien van buurman gaan drijven als ik even niet kan opletten :cool: Duitse pincher had ik ook op t oog, maar schijnen toch heel veel beweging nodig te hebben.
Envie schreef:Leuk zo wat rassen voorbij te zien komen. Ik zit zelf aan een Manchester terrier te denkenIk ken een heel stel Manchesters, het zijn niet per definitie de makkelijkste terriers. Ik zou toch echt weer voor een border gaan, dat begrijp je!Iemand daar ervaring mee?
Beagle en Stabij vallen af, ik wil toch wel graag een goed luisterend type. Kelpie of een Australiër....spreekt me ook niet zo aan. Moet niet de koeien van buurman gaan drijven als ik even niet kan oplettenDuitse pincher had ik ook op t oog, maar schijnen toch heel veel beweging nodig te hebben.