Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3370249
We volgen inmiddels al een half jaartje detectie les saampjes (Zoë en ik). Velen van jullie weten dat Zoë heel moeilijk is. Detectie ging in het begin super goed. We vonden het beiden leuk en ik was super blij dat ik iets gevonden had wat we samen konden doen. Een aantal lessen geleden ging het steeds slechter, niks zoeken maar blaffen en uitvallen. Veel stress tijdens de les. Toch Zoë ik dat ze het zoeken zelf nog steeds leuk vond. Het was vooral de juf waar Zoë een probleem mee had. Het examen level 2 ging vorige week ook maar bagger. Ik wilde gaan stoppen.
Heel de week over nagedacht wat er nou veranderd was in de les dat Zoë het zo moeilijk had. Gisteren viel het kwartje. In het begin als Zoë het goed had dan kreeg ze van de juf een click en van mij een feestje en snoep. Halverwege level 2 moest ik zelf gaan clicken. Toen werd de juf dus stom. Geen click meer dus alleen een persoon die voor haar gevoel te dicht bij haar was.
Vanavond afgesproken dat ik nog steeds zelf click maar dat de juf dan de snoepjes uitdeelt. Het ging vananond echt super goed!!
Het duurt ooit ff om me te verplaatsen in Zoë maar ik ben hier zo blij mee!!
Dat wilde ik even met jullie delen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3370275
Anne in Zweden schreef:Wat heeft Zoë toch een mazzel, met een baasje dat actief zoekt naar een oplossing voor het probleem, ipv te straffen of gewoon te stoppen met de nieuwe hobby. Goed gedaan!
Nou de beslissing om te stoppen was er bijna hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3370281
Ja eens met Anne. Maar, ik vind het ook heel krachtig als je met iets durft te stoppen waar je hond geen reet meer aan vindt. Maar de oorzaak vinden is natuurlijk super. Vind je die niet is stoppen second best.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door