Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3371400
Mooie fiets hoor Kaela en fijn zo’n lage instap!
Ik had er nog nooit naar gekeken kwa accu’s dan maar zit gelijk te denken wat het dan wel niet kost voor een auto :o
Ik hoef never nooit een elektrische auto maar poeh dat zal veel kosten.
Ik ben voor nu nog zeer tevreden met mijn oude tomos snor en auto ( landrover )
En fiets bijna nooit, enkele keer door het bos, dus aan mij niet besteed

Maar veel plezier ermee
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3371442
dinky89 schreef:Veel veilige kilometers toegewenst!
Wanneer ik de recensies op de pagina lees moet je de staat van de remmen goed in de gaten houden.
Ik heb er 3 jaar onderhoud bij genomen, daar horen de remmen ook bij. Krijg ik ook nog eens reminders toegestuurd, anders vergeet ik dat natuurlijk weer!
hannabelgje schreef:Mooie fiets! Heb je em al?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ja, heb het model uit de winkel meegenomen. Scheelde weer afleverkosten en was pas 6 km aan proefrondjes op gefietst. Heb gisteren ook al een ronde gefietst en in de polder met flink wind tegen was het zooooo fijn! En de stukken wind mee zonder motor aan ging ook prima.

Nu nog leuke fietstassen, maar iets fleurigs, paars/roze wat ook nog hierop past is een wat onmogelijke vrees ik.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388704
Even een upje

Ik had bij de elektrische fiets een onderhoudsplan gekocht, waarbij ik mails zou krijgen voor onderhoud. Nooit wat gekregen, terwijl dat binnen vijf maanden moet. Zelf ook pas te laat aan gedacht natuurlijk. Nu vertoont mijn motor af en toe kuren, dus ja, toen dacht ik er wel aan.
Vanmorgen contact gelegd via chat en net werd ik gebeld. Er is een nieuwe motor besteld en zodra die er is wordt ik gebeld. Dan plaatsen ze die en wordt het eerste onderhoudt uitgevoerd.

Ik was wat huiverig, maar ik vind het keurig opgelost.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388769
Lizzy schreef: wo 30 okt 2019, 16:53 Ja, inderdaad netjes geregeld. Op zich wel vervelend dat je relatief snel een mankement hebt.
Dat is zeker waar. Maar echt last heb ik er nog niet van gehad. Hij deed het op een gegeven moment niet. Dus wat doe je dan, je gaat even aan de kabeltjes morrelen en zet hem een keer uit en weer aan. En toen deed ie het weer. Dus ik had verwacht dat ze hem na zouden gaan kijken en proberen dat te verhelpen. En dan kan soms best een lange adem zijn (ik zit nog wat in de ervaring van de auto die ik bij de garage ophaalde en hop de dag er na weer ellende en dat tot 3 keer toe).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door