Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3364603
Charlie Angel schreef:Hier liep de avond net iets anders. Ondanks dat de tv harder stond dan normaal hoorden we buiten een kind hard huilen. Dus naar buiten toe. Mannetje was volledig over zijn toeren. Mee naar binnen genomen, wilde niets drinken of eten. Hij was al heel lang alleen thuis, zijn ouders waren naar de winkel en ze waren al heel lang weg en hij was heel erg bezorgd, zijn zusje was er ook niet, dus jij is naar buiten gegaan om te zoeken en had natuurlijk de deur achter zich dichtgetrokken.
Gebeld met de buurvrouw rechts (die was weg), maar diens dochter hadden we eerder met dit mannetje gezien, die paste wel eens op. Lang verhaal kort; langs zijn huis gegaan, daar was niemand, toen bij kennissen van die ouders langs, bij het tweede stel kennissen hadden we geluk, die wist waar de ouders waren. In de binkel (lijkt op winkel wat het ventje dacht). Dat is het clubhuis hier in het dorp. Die ouders zaten daar lekker te pimpelen Afbeelding
Vriendlief is met het mannetje daar binnen gegaan, echt die mensen waren flink dronken, echt absurd, en dan je zoontje alleen thuis laten. Die mensen kregen daar van meerdere mensen flink de wind van voren. Dit geloof je toch gewoon niet?
Wat erg :o Iets anders dan kinderverwaarlozing kan ik er niet opplakken.

Hier niets bijzonders gedaan. Ik mocht mee naar Londen, maar dan was ik niet op tijd terug voor nieuwjaar bij de familie, dus maar een gigantische afwas die er nog stond gedaan.

Wolf en de ratjes zijn gelukkig niet bang van het vuurwerk, dus daar hoef ik mij geen zorgen over maken. De grootste persoonlijke ergernis was dat het knallen niet ophield en ik wou slapen.

Barfplaats wordt gesponsord door