Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3371639
M@rina schreef:Gisteren ben ik weer gemeten en k ben 15,1 KG afgevallen. Ik ben echt superblij en trots op mezelf!

Mijn BMI is gezakt met 6,4 punten vetpercentage zakt, spiermassa stijgt.

Vanavond ga ik een proefles Zumba doen!
Wauw wat goed zeg! :boxing: :wavetowel2:
Door M@rina
#3371675
Vanavond een lesje Zumba mee gedaan. Het was echt onwijs leuk. Qua passen kon ik het natuurlijk allemaal niet bij benen, maar qua conditie viel het me heel erg mee... of moet ik nu zeggen mijn conditie is eigenlijk best goed nu!!!

Ik heb gelijk een 10 ritten kaart gekocht en ga vanaf nu iedere maandagavond naar Zumba. Woensdag en zondag naar de Milon cirkel. Ik ben goed bezig!!!
Door fransbulletje
#3371712
M@rina schreef:Vanavond een lesje Zumba mee gedaan. Het was echt onwijs leuk. Qua passen kon ik het natuurlijk allemaal niet bij benen, maar qua conditie viel het me heel erg mee... of moet ik nu zeggen mijn conditie is eigenlijk best goed nu!!!

Ik heb gelijk een 10 ritten kaart gekocht en ga vanaf nu iedere maandagavond naar Zumba. Woensdag en zondag naar de Milon cirkel. Ik ben goed bezig!!!
Wat heerlijk dat je conditie nu zo goed is en, het belangrijkste is iets doen wat je ook leuk vindt.
Door Anne in Zweden
#3371755
M@rina schreef:Gisteren ben ik weer gemeten en k ben 15,1 KG afgevallen. Ik ben echt superblij en trots op mezelf!

Mijn BMI is gezakt met 6,4 punten vetpercentage zakt, spiermassa stijgt.

Vanavond ga ik een proefles Zumba doen!
Wat goed, gefeliciteerd!
Door Eef+Stippels
#3371828
M@rina schreef:Vanavond een lesje Zumba mee gedaan. Het was echt onwijs leuk. Qua passen kon ik het natuurlijk allemaal niet bij benen, maar qua conditie viel het me heel erg mee... of moet ik nu zeggen mijn conditie is eigenlijk best goed nu!!!

Ik heb gelijk een 10 ritten kaart gekocht en ga vanaf nu iedere maandagavond naar Zumba. Woensdag en zondag naar de Milon cirkel. Ik ben goed bezig!!!
Echt TOP!! :D
En fijn dat je er ook zo veel plezier aan beleeft :)
Door Eef+Stippels
#3371829
Ik ben inmiddels 12 kg kwijt :D
(sinds juli vorig jaar)
Het gaat op het moment erg langzaam, ik denk ook omdat ik stevig sport en behoorlijk wat spieren ontwikkel. De weegschaal werkt dus niet erg mee, maar ik pas in een kleinere maat broek, dus het gaat wel de goede kant op :)
En ik heb meer conditie, ook heel fijn.
Door M@rina
#3371951
Eef+doggies schreef:Ik ben inmiddels 12 kg kwijt :D
(sinds juli vorig jaar)
Het gaat op het moment erg langzaam, ik denk ook omdat ik stevig sport en behoorlijk wat spieren ontwikkel. De weegschaal werkt dus niet erg mee, maar ik pas in een kleinere maat broek, dus het gaat wel de goede kant op :)
En ik heb meer conditie, ook heel fijn.

Het gaat misschien langzaam, maar het gaat. En je conditie is nu dus stukken beter, meer spieren, broekmaat kleiner, gewoon trots zijn op jezelf!
Door fransbulletje
#3371952
Eef+doggies schreef:Ik ben inmiddels 12 kg kwijt :D
(sinds juli vorig jaar)
Het gaat op het moment erg langzaam, ik denk ook omdat ik stevig sport en behoorlijk wat spieren ontwikkel. De weegschaal werkt dus niet erg mee, maar ik pas in een kleinere maat broek, dus het gaat wel de goede kant op :)
En ik heb meer conditie, ook heel fijn.
Geweldige prestatie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door