Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3340067
Loop ik net met mijn honden in het bos, lekker bospaadje, ligt daar gewoon een complete BBQ afvalberg! Midden in het bos! Dus de weggooi BBQ, flessen saus maar dus ook nog sateetjes :-X . En ja hoor, één daarvan had Frou dus te pakken en ze rent er keihard mee weg :-X . Ik ben er zo goed als zeker van dat ze het stokje niet op heeft gegeten maar man man, het zal je toch gebeuren dat je je hond open kunt laten snijden omdat mensen te besodemieterd zijn om hun zooi mee te nemen >:( >:( >:(

Ik kan zo boos worden om dit soort dingen >:( >:( >:(

We gaan zo meteen maar gewapend met vuilniszak en handschoenen de rotzooi opruimen.....
Door smulpaap
#3340070
Grrrr , ja een hond kan best iets oppeuzelen , maar dergelijke stokjes :-X :o

En dan is het maar te hopen dat er ook niets meer in de struiken ligt
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3340075
"Erger u niet, verwonder u slechts" Maar in dit soort situaties lukt dat nooit zo :-X
Het is ongelofelijk wat sommige mensen normaal lijken te vinden.
Fijn dat jullie de zooi gaan opruimen, maar het is toch te zot voor woorden.....
Ik denk weleens dat ik beter met een bigshopper naar het strand kan gaan; zoveel troep haal ik er af :-X

Hopelijk heeft Frou het stokje inderdaad gewoon laten vallen :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3340078
Inge en Bono schreef:"Erger u niet, verwonder u slechts" Maar in dit soort situaties lukt dat nooit zo :-X
Het is ongelofelijk wat sommige mensen normaal lijken te vinden.
Fijn dat jullie de zooi gaan opruimen, maar het is toch te zot voor woorden.....
Ik denk weleens dat ik beter met een bigshopper naar het strand kan gaan; zoveel troep haal ik er af :-X

Hopelijk heeft Frou het stokje inderdaad gewoon laten vallen :-*
Ze hebben zelfs een nieuwe sport bedacht inclusief rommel opruimen: poging
https://dier-en-natuur.infonu.nl/milieu ... uimen.html
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3340079
Ik snap dat ook echt nooit. Ga je lekker de natuur in, laat je je bende achter. Zouden we dat allemaal doen, kun jij ook niet meer van die natuur genieten.

Egoistische eikels
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3340083
Ik snap dat niet, echt niet.
Je kon het toch ook meenemen die kant op? Dan kan het ook mee terug...

Ik zag pas een top filmpje op fb; mensen die in een file ergens in Alaska stonden, zo’n grote SUV die zooi uit het raam flikkert en een knul die enkele auto’s achter stond uitstapt en de zooi zo door het nog openstaande raampje terug in de auto gooit.
Vond ik wel een top actie!
Gebruikersavatar
Door kira
#3340088
Iedere maandagmorgen eerste wandeling lopen een andere Dame en ik wij zijn altijd de eerste te ruimen wat de zondag oh help een losse hond in het losloopbos mensen laten liggen.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3340090
Ik vind de tip 'handschoenen' een hele goede; vanochtend liep ik een kwartier met een blegh-ruikend heel groot stuk netachtigzeiliets terug. Ik had gelukkig handalcohol in de otoo, want er hadden, zo te ruiken, iig veel honden overheen gepiest
Door Lizzy
#3340091
Inge en Bono schreef:Ik vind de tip 'handschoenen' een hele goede; vanochtend liep ik een kwartier met een blegh-ruikend heel groot stuk netachtigzeiliets terug. Ik had gelukkig handalcohol in de otoo, want er hadden, zo te ruiken, iig veel honden overheen gepiest
Oh pleur, goor :-X !
Ik heb altijd een latex-wegwerphandschoen in mijn voerbuideltje. Maar vanmiddag ga ik met huishoudschoenen aan andermans zooi opruimen >:( . Ben nog steeds kwaad >:(
Door Lizzy
#3340092
kira schreef:Iedere maandagmorgen eerste wandeling lopen een andere Dame en ik wij zijn altijd de eerste te ruimen wat de zondag oh help een losse hond in het losloopbos mensen laten liggen.
Echt he. Niet normaal >:( . Wat zijn veel mensen toch ontzettende asociale kl**tzakken >:(
Door Lizzy
#3340093
constance.blokzijl schreef:Ik snap dat niet, echt niet.
Je kon het toch ook meenemen die kant op? Dan kan het ook mee terug...

Ik zag pas een top filmpje op fb; mensen die in een file ergens in Alaska stonden, zo’n grote SUV die zooi uit het raam flikkert en een knul die enkele auto’s achter stond uitstapt en de zooi zo door het nog openstaande raampje terug in de auto gooit.
Vond ik wel een top actie!
Oh! Ik zag laatst ook zo'n soort filmpje, dat waren meneren in een bus die van alles naar buiten kiepte en er een man van 2 meter hoog en 1,5 meter breed die uitstapte, zooi oppakte en terug in de bus smeet en hen gebood alles weer op te ruimen. Wat ze ook deden ;D ;D ;D

Ik heb het trouwens een keer met een auto hier op de Voorweg gedaan, die jonge knul gooide een leeg blikje uit zijn auto. Ik pakte het op, tikte op de ruit, die deed hij naar beneden en toen gaf ik hem dat blikje met de mededeling "je liet wat vallen". Vond ie heul raar.
Door hannabelgje
#3340106
Hoe vaak ik hier in het dorp McDonald's afval tegen kom. Terwijl de dichtstbijzijnste mac 20 minuten hiervandaan is. Als je al 20 minuten met die zooi in de auto rond rijdt kun je het toch ook thuis weggooien lijkt me. Het feit dat er nergens in het dorp meer vuilnisbakken staan helpt ook niet echt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door