eelke schreef:Ja, het ging mij ook niet om de regeltje ofzo, meer gevoelsmatig en privacy enzo. En dan maakt het niet echt uit door wie je gefotografeerd wordt
dat gebeurd gewoon.
Misschien leuk om kaartjes uit te delen als je zulke foto s maakt? Als ik er zo op zou staan, zou ik ze graag willen hebben/zien.
Niet bij mij maar bij een andere deelnemer kwam iemand die op de foto stond en daarvoor toestemming had gegeven later terug om een mailadres te vragen en die kreeg hij ook. Kijk, je zet anderen op de foto, soms met, soms zonder toestemming dan moet je, naar mijn idee, vooral kijken naar wat mensen zelf willen, verwijderen, dan zonder probleem verwijderen en dat ook laten zien, wil iemand de foto, dan ook daar aan meewerken, niet moeilijk doen en je aanpassen aan de mensen.
Een volgende keer zou ik zeker kaartjes meenemen om uit te delen, dat maakt het ook makkelijker om mensen aan te spreken. Ik heb daar nu niet aan gedacht, vond het sowieso al spannend om mensen zomaar op de foto te zetten. Ik zou het stel op de eerste foto's graag de foto's sturen, het zijn gewoon mooie foto's (al zeg ik zelf) van een mooie moment.