Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3329585
Lizzy schreef:Ongelofelijk he :-X

Maar wat een mega schatje is dit :smitten:

Lijkt me heel moeilijk om daar weer afscheid van te nemen :-X
Ja Lizzy, maar ik houd me voor dat ze een logeetje is .. dan gaat het goed. Het voordeel is.. dat ik vaker logeerhondjes heb gehad. En ik houd van alle dieren dus wens ik ze alle goeds toe. Maar hier krijgt ze door die ouwetjes echt iets te kort. En ik merk dat ik zelf ook niet de allerjongste meer ben. zonder auto is het eigenlijk best lastig. ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3329597
Hopelijk.vind ze snel haar thuisje!
En fijn dat ze ondertussen bij jou terecht kan.

Wat ik me wel afvraag: als ze gechipt is, is de nr toch gelinkt aan een eigenaar? Wat heeft die er dan op te zeggen?
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3329622
pearlsofpassion schreef:Hopelijk.vind ze snel haar thuisje!
En fijn dat ze ondertussen bij jou terecht kan.

Wat ik me wel afvraag: als ze gechipt is, is de nr toch gelinkt aan een eigenaar? Wat heeft die er dan op te zeggen?
Alles is nagegaan. Ze heeft een ongeregistreerde Nederlandse chip. Dus er valt niets te achterhalen. Chippen heeft pas zin als die ook geregistreerd wordt!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3329638
Ook al zo'n lieverd :smitten: :smitten: die door jou wordt opgevangen! Echt super :-*
Hoop ook voor haar dat ze snel een gouden mandje vindt!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3329676
Aquillo schreef:Alles is nagegaan. Ze heeft een ongeregistreerde Nederlandse chip. Dus er valt niets te achterhalen. Chippen heeft pas zin als die ook geregistreerd wordt!
Dat is wel heel k*t he...
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3329728
pearlsofpassion schreef:Dat is wel heel k*t he...
Gelukkig dat ze nu ter adoptie is en een verantwoordelijke baas en vooral lieve mensen krijgt. Een forever home dus. Het mooie is dat PodencoWorld ook haar verantwoordelijkheid neemt mocht een nieuwe baas haar toch weer niet verder kunnen verzorgen. Dan zal de stichting zich weer over haar ontfermen. Dat staat ook in het adoptiecontract. :)
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3329780
Aquillo schreef:Wat een leuke hond. Heel veel succes met herplaatsen


ik heb toevallig voor het eerst een opvanghondje. Een pup Windhond die ze in December zwervend gevonden hebben in ons eigen Kikkerland .. bij Amerongen. :'( :'( Te triest voor woorden. het is echt een schatje van een hond.. Kruising whippet/greyhound amper 8 maandjes oud. En ze is zo lief en zachtaardig. ze is gechipt maar niemand mist haar niemand heeft haar ook als vermist opgegeven bij Amivedi of andere instanties. Ze is nu net een maand bij mij en staat sinds een week officieel ter adoptie via PodencoWorld. op mijn fb heb ik allemaal foto;s van haar staan.



Ooohhhh super zeg dat ze nu bij jou is!!! :-*

En top van Podencoworld!

Mocht ze een keer willen racen met Vito, geef je maar een gil ;)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3329837
Joyce1985 schreef:Ooohhhh super zeg dat ze nu bij jou is!!! :-*

En top van Podencoworld!

Mocht ze een keer willen racen met Vito, geef je maar een gil ;)
Ja beslist. Ze is nu even niet lekker, maar graag.. Ze kan haar ei niet kwijt bij mijn ouwetjes. en rondjes racen in de tuin is ze al een beetje beu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door