Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3325924
Hier nog niet zo veel aan de hand. Verderop in het dorp af en toe een knalletje, binnen nauwelijks hoorbaar met rolluiken dicht en de tv aan. Atz is om 20.30 nog een half uurtje buiten wezen struinen, zeiknat geregend, en nu kauwt ie tevreden op een botje.
De 12-uur-vuurwerk-hersenwerk-doos met snoepjes en botjes en snuffeldingen staat al te wachten, maar zoals het nu gaat is die eigenlijk niet nodig. Blij :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3325925
Fozje is toch ook iets banger dan we dachten.
Twijfelde al hoe het voor hem zou zijn zonder grote vriend Kaio.
De 2 bangerikken geven elkaar wel steun.
Hoe ging er net hiernaast iets af ( jawel hoor zelfs in DE )
20171231_223933.jpg
20171231_223933.jpg (1.54 MiB) 1650 keer bekeken
Door hannabelgje
#3325927
Alles hier gevoerd en Zoë heeft haar laatste plasje van het jaar gedaan. Ze is bij me op de bank gekropen en is wat plakkeriger dan normaal. De heren poezels zijn rustig aan het uitbuiken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3325929
Tis wel veel meer dan voorgaande jaren... resessie is zeker voorbij. ? ...
Fozje en Maci willen ook niet naar buiten om te pissen...nouja ze houden het wel uit...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3325930
Wij zitten in de Achterhoek op een boerderij. Wel wat carbid maar dat viel ook reuze mee. Net nog een klein rondje gelopen en eigenlijk amper wat gehoord.
Scott is dan ook super relaxt. Nog even afwachten hoe t over een halfuur gaat maar misschien hier maar een nieuwe traditie van maken...
Door enya13
#3325937
hier is het vreselijk, gigantisch zwaar knalwerk van die kutpubers die alleen thuis zijn zonder ouders. ze gooien het over de schutting in de tuin.
overal geknal, veel erger dan voorafgaande jaren.
niks siervuurwerk hier.
ben mijn kat kwijt, ik hoop dat hij binnen is.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3325939
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!

Hier valt het een beetje tegen :| Snow is de rust zelf (was Jacy ook op die leeftijd) en vermaakt zich prima met zijn kong (zat leverworst en een plak rodi in) Jacy is er klaar mee. Rodi krijgt hij er niet uit en is nogal nerveus... Die ligt dus onder commando en krijgt elke keer een paar brokjes... Was even leuk, maar is nu een halfuur verder en nog steeds heel veel vuurwerk... Lijkt voorlopig ook niet minder te worden...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Siberienne
#3325940
Is hier wel klaar geloof ik. We gaan ons bed opzoeken, dat wilden de heren om tien uur na de laatste ronde eigenlijk al maar dat mocht niet van mij ;)

Gelukkig nieuwjaar en voor iedereen die nog in de herrie zit; sterkte ermee!
Door hannabelgje
#3325941
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hier waren de katten heel rustig, maar Zoë bang. Wilde haar spelletjes niet, maar kwam gelukkig wel steun zoeken. Na een poosje wilde de poezel met het spel en dat mocht natuurlijk niet. Ze heeft toen een half uurtje met haar favo denkspel gespeeld en is nu moe en volgevreten. Ik hoop dat we dadelijk naar bed kunnen. Ik heb het wel weer gehad. Wat is dat toch altijd een vervelend begin van het nieuwe jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3325942
Om half 1 hier nog een salvo van knalvuurwerk van de buren. Atz heeft niet 1x zijn kop opgetild, veel te druk met snuffelen. Poeh, mijn hartkleppen werden getest, blij dat de hond rustiger is dan ik ::)

Nu is het wel over hier, sterkte voor iedereen die er nog middenin zit :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door