Wie oh wie weet het antwoord?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Een vos... Volgens Staatsbosbeheer onmogelijk. Die zouden niet wekenlang alleen maar aan 1 stuk door kersen eten. Vind jij dat aannemelijk?Een vos zal echt niet uitsluitend kersen eten nee. Maar zolang er aanbod is, eet hij er kennelijk wel van en dat zie je dus terug.
Steenmarter... Deze hopen zijn wel groter dan die van een kat.
Lizzy schreef:Gevonden, thanks!Denk dat je er ook rekening mee moet houden dat dergelijke drollen waarschijnlijk lang blijven liggen en dus lang zichtbaar zijn. Maar als ik in de buurt zou wonen en kippen zou hebben, zou ik toch extra alert zijn.
Poeh. Als dit van een vos is, dan is het qua hoeveelheid vossen in dit bos wel heel erg gesteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(het hele bos ligt ondergescheten met deze drollen).
Doranto schreef:Denk dat je er ook rekening mee moet houden dat dergelijke drollen waarschijnlijk lang blijven liggen en dus lang zichtbaar zijn. Maar als ik in de buurt zou wonen en kippen zou hebben, zou ik toch extra alert zijn.Ik loop er vrijwel iedere dag dus ik zie de drollen erbij komen zeg maar. Elke dag liggen er weer nieuwe hopen. Ook Angiostrongylus Vasorum technisch word ik hier heel erg niet blij van.....
Lizzy schreef:Ik loop er vrijwel iedere dag dus ik zie de drollen erbij komen zeg maar. Elke dag liggen er weer nieuwe hopen. Ook Angiostrongylus Vasorum technisch word ik hier heel erg niet blij van.....Daar had ik ook al aan gedacht. Maar aan de andere kant, vossen zitten overal. Je zou inderdaad logischer wijze denken dat hoe meer vossen hoe groter de kans. In ieder geval is het goed voor de motivatie om niet te stoppen met testen....
pearlsofpassion schreef:Dit is wel een hoop pitten met maar een beetje echt ontlasting. Als het echt om vossen gaat zal 1 vos ook wel heel wat van die hopen op een dag neerleggen.Omdat veel hopen de vorm van een drol hebben
Ik.vermoed dat een kleine planteneter die pitten niet mee op zou eten... dus zit je bij de omnivoren of niet-obligate carnivoren...
Weet je trouwens zeker dat het om ontlasting gaat en niet via de mond er terug uitgegooit wordt?