Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304349
pearlsofpassion schreef::biggrin2:

Wat kreeg ze nou?

Een hondenuitvoering van een kwarktaart. Bodem van gemalen snackjes incl stinkende gedroogde eendelever, daarop mascarpone met slagroom en dan opgeleukt met wat foute snackjes. Die grote in het midden was al weg voordat de camera liep, de rest van die dingen vond ze zelf ook erg fout :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304536
Daantje schreef:Gefeliciteerd zeg met Poes ,wat een super leeftijd :D
Op die leeftijd mag je best wel kieskeurig zijn ,voortaan toch een echte hema rookworst er bovenop :biggrin2:

Zoiets ja, of gewoon zo'n hema-tjernobyltaart, altijd succes :biggrin2:
Door Lizzy
#3304607
M'n slak is gewassen :biggrin2:

Hahahahaha, Poes is echt TE grappig! Die zegt echt "waar is mijn HEMA taart???????". Volgend jaar echt weer iets echt fouts Angelique. Bij voorkeur ook kant en klaar rotzooi ;D ;D ;D . Ja, ze moet tenslotte al het hele jaar verantwoord eten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304619
Lizzy schreef:M'n slak is gewassen :biggrin2:

Hahahahaha, Poes is echt TE grappig! Die zegt echt "waar is mijn HEMA taart???????". Volgend jaar echt weer iets echt fouts Angelique. Bij voorkeur ook kant en klaar rotzooi ;D ;D ;D . Ja, ze moet tenslotte al het hele jaar verantwoord eten :biggrin2:
Ik dacht...ik geef je een taart met liefde gemaakt ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door