Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3419230
Zelfs één nachtje nadenken was al teveel, mijn maat was er vanmiddag niet meer >:( Dus toch maar de bash besteld. Kan ik gelijk door de plassen zonder dat het opvalt (als ze tenminste niet flopflopflop doen :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door doranto
#3419252
pike schreef: vr 05 feb 2021, 00:34 Zelfs één nachtje nadenken was al teveel, mijn maat was er vanmiddag niet meer >:( Dus toch maar de bash besteld. Kan ik gelijk door de plassen zonder dat het opvalt (als ze tenminste niet flopflopflop doen :biggrin2: )
Dan spettert het hooguit wat meer :P
Door Lizzy
#3419262
Doranto schreef: vr 05 feb 2021, 08:58 :biggrin2: :biggrin2:
Ik heb dat helemaal in het begin ook even gehad. Bij mij is het vanzelf over gegaan.
Leo heeft ze al een maand of 6 !
Gebruikersavatar
Door pike
#3419268
Lizzy schreef: vr 05 feb 2021, 08:38 Gisteren er vergeten op te zetten, flap flap flap :biggrin2:

;D laat ik het zo zeggen ze zijn niet geruisloos. Leo zelf schijnt er niet zo’n probleem mee te hebben. Ik ben benieuwd wat het bij mij gaat worden. Mijn trackers heb ik nooit gehoord in elk geval. Mijn man loopt op gewone wandelschoenen van de Welkoop en dat klinkt alsof er een colonne naast je loopt :biggrin2:
Door zurca
#3419279
Ghighi......*flopflop flopperdeflop* :biggrin2:
Zelf denk ik dat het ook aan de bouw van je voet ligt. Ik heb het net zo in mijn vivo's, terwijl mijn vriend dat niet heeft...
Door hannabelgje
#3419284
Owww Wildling heeft de nieuwe modellen op de website staan. Ik vind de roze zo leuk!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3419295
pike schreef: vr 05 feb 2021, 11:00 En mogelijk ook met de manier waarop je je voet neerzet :-\
Dat denk ik ook! Beide.
En dat betert als je langer zuiver en alleen barefoot loopt. En op geschikt schoeisel. Want Laurens doet het ook fout ookal loopt ie al meer dan 2 jaar barefoot (sinds hij 3 is), maar daar heb ik nu pas min of meer breed genoege schoenen voor gevonden (tenen zitten wel nog steeds tegen de zijkant maar niet geklemd) en dus stapt ie verkeerd (vol op z'n hiel). Maar het begint wel iets te beteren.
Door sandra.aerns
#3419509
Vandaag met de wildlings en de dogs de sneeuw in: geen koude voeten en winddicht. Ik heb een nieuw lievelingsmerk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3419511
Welke heb je precies?

Mijn buizerds worden nu wel koud en zelfs wat nat. Na een jaar zit ik bijna door de zool heen. Dat vind ik wel ontzettend jammer. :(
Door sandra.aerns
#3419534
Ik heb de “crow” en de honeybears. Vermoed dat de zool inderdaad sneller door is omdat die echt heel dun is maar ze lopen daarentegen zoo fijn, niet normaal. En dus echt warm


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door