Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3431944
pearlsofpassion schreef: wo 01 sep 2021, 14:12 Ja. Ik was m'n bericht nog aan het aanpassen. Waarschijnlijk kan je ze wel goedkoper vinden. Bij Xero zelf of Amazon oid. Dit is zeker geen goedkope winkel.

ja ik was al aan het kijken, uk momenteel uitverkocht en staat niet bij hoeveel ze kosten dus even geduld hebben dus . US met verzendkosten en tax kom je toch snel op 200 dollar

oja voor als mensen een lichte schoen willen voor in en om het huis: SAGUARO gebruik ze al een tijd als sloffen en zo, en bevalt wat dat betreft prima. ook qua prijs-kwaliteit verhouding
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 01 sep 2021, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#3431947
Lizzy schreef: wo 01 sep 2021, 14:24 Ik denk dat leer en vocht ook niet samen gaan. Maar weet je, dan moeten ze er niet op zetten dat het waterdichte schoenen zijn. En voor €50 minder verkopen.

Zullen we massaal een mail sturen naar Vivo dat we rubber laarzen willen? Ze hebben ze namelijk wel ooit gehad!

https://www.avesu.eu/vegan-barefoot-rub ... od-eu.html
maar dan wel graag in een ander kleurtje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3431948
pike schreef: wo 01 sep 2021, 10:26 Ja exact zo (de bovenste foto) ziet het bij mij ook uit. Het leer is nog wel heel bij mij maar dat is dat is een kwestie van tijd want dat volgt er vanzelf uit. Slechte zaak dat ze bij Zaqq niet gereageerd hebben. Maar ik krijg geeneens antwoord op twee simpele (in het Duits gestelde) vragen. Dus communicatie doen ze blijkbaar niet aan. Dat gescheurde leer heb ik nog niet, dat heb ik op die plaats bij de trackers. Maar daarvan waren als eerste de zolen door. Op dat moment waren ze nog steeds waterdicht.

Ik heb van Zaqq nog drie paar andere schoenen. Een stel instappers draag ik alleen in huis als sloffen ::) dus die hebben niks te lijden en blijven gewoon goed. Een ander paar gebruik ik alleen stads bij goed weer, die hebben ook niks te lijden (ik stad niet zo veel :biggrin2: ) en zijn dan ook nog steeds prima. Het andere paar was voor stads in de winter bedoeld maar draag ik nu ook af en toe in de bossen omdat de rest allemaal lek is. Die zijn van nubuck leer dus dat moet ik niet te vaak doen want dan kunnen die ook in de vuilnisbak.
Een barefoot schoen voor het echte, dagelijkse buitengebeuren moet volgens mij nog geboren worden. Een schoen om dagelijks buiten mee te werken ook. Voor even of af en toe zijn ze doorgaans namelijk wel geschikt maar niet om dagelijks, urenlang, het veld in te gaan.
Dat moet ik terugnemen. Ik kreeg vanmiddag een keurig antwoord op mijn vragen.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3431951
Lizzy schreef: wo 01 sep 2021, 11:24 Ik heb niet alleen met barefootshoes problemen met de waterdichtheid... Ik had ook problemen met Dubarry's. En da's ook niet grappig, als je €400 uitgeeft en na 6 maanden heb je natte voeten.... Al die outdoor zooi kan gewoon eigenlijk niet goed tegen vocht. Mijn vriendin (naar wie ik altijd goed luister) heeft het aan haar familie gevraagd die in de schoen-business zit. Nat gras, dat is echt de pest voor je leren schoenen. En waar loop ik 80% van de tijd? In nat gras. Nou ja, die Japanse laarsjes krijg je natuurlijk kei koude voeten in als het sneeuwt of vriest maar je houd wel droge voeten :-\ . Met die laarsjes doe ik overigens 1 jaar. Dan is de zool versleten. En inclusief importeren kosten ze best wel veul :-\
Als je het durft te gokken....in 'the East' verkopen ze ze voor veul minder ;)
Wel altijd een risicotje bij de Aliexpressen en Alibabba's ..... maar qua kosten zou je dan 4 jaar kunnen lopen in plaats van 1 :biggrin2:
https://www.aliexpress.com/i/4000052230696.html
Gebruikersavatar
Door pike
#3431952
Een reclame van Hanwag. Dat is pas echt kleding om met je hond op pad te gaan ;D Die schoenen zijn dan vast ook niet geschikt ;D ;D ;D ;D
636FE5F1-CD61-491B-AE0A-667447456028_4_5005_c.jpeg
636FE5F1-CD61-491B-AE0A-667447456028_4_5005_c.jpeg (77.76 KiB) 1243 keer bekeken
Ter vergelijk, eentje uit de oude doos :biggrin2: : maar ik zou niet meer weten welk merk het was.
1FD81CEB-A742-4E9D-883C-04E4732F20EE_1_201_a.jpeg
1FD81CEB-A742-4E9D-883C-04E4732F20EE_1_201_a.jpeg (3.01 MiB) 1243 keer bekeken
Door Lizzy
#3431972
Ina schreef: wo 01 sep 2021, 15:09 Als je het durft te gokken....in 'the East' verkopen ze ze voor veul minder ;)
Wel altijd een risicotje bij de Aliexpressen en Alibabba's ..... maar qua kosten zou je dan 4 jaar kunnen lopen in plaats van 1 :biggrin2:
https://www.aliexpress.com/i/4000052230696.html
We hebben dat ooit geprobeerd maar is niet gelukt. Is ook nooit afgeschreven, de betaling, maar de laarzen zijn ook nooit binnen gekomen....
Door src_esther
#3431989
Kaio schreef: wo 01 sep 2021, 14:26 ja ik was al aan het kijken, uk momenteel uitverkocht en staat niet bij hoeveel ze kosten dus even geduld hebben dus . US met verzendkosten en tax kom je toch snel op 200 dollar

oja voor als mensen een lichte schoen willen voor in en om het huis: SAGUARO gebruik ze al een tijd als sloffen en zo, en bevalt wat dat betreft prima. ook qua prijs-kwaliteit verhouding
UK zit niet meer in de EU, Brexit weetjewel, dus ook importkosten.
pike schreef: Dat moet ik terugnemen. Ik kreeg vanmiddag een keurig antwoord op mijn vragen.
En? Ga je het antwoord met ons delen?
Of is het te persoonlijk. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3431992
src_esther schreef: wo 01 sep 2021, 21:19 UK zit niet meer in de EU, Brexit weetjewel, dus ook importkosten.


En? Ga je het antwoord met ons delen?
Of is het te persoonlijk. :biggrin2:
;D Mijn vraag was of een bepaalde schoen (hun eerste extra brede uitvoering) nog terug zou komen in hun assortiment en ging ook over de maatvoering. Niet over de (niet)waterdichtheid. Dat was Kaio dacht ik die daarover gereclameerd had.
Maar die schoen was weer in produktie en komt over vier weken. Ik kon hem ook alvast reserveren (en gelijk betalen) :biggrin2: Dat heb ik nog maar niet gedaan ::) Ik denk dat ik eerst maar eens ga vragen of die net zo goed waterproof zijn als de Bash :biggrin2:
Door src_esther
#3431993
pike schreef: wo 01 sep 2021, 22:18 ;D Mijn vraag was of een bepaalde schoen (hun eerste extra brede uitvoering) nog terug zou komen in hun assortiment en ging ook over de maatvoering. Niet over de (niet)waterdichtheid. Dat was Kaio dacht ik die daarover gereclameerd had.
Maar die schoen was weer in produktie en komt over vier weken. Ik kon hem ook alvast reserveren (en gelijk betalen) :biggrin2: Dat heb ik nog maar niet gedaan ::) Ik denk dat ik eerst maar eens ga vragen of die net zo goed waterproof zijn als de Bash :biggrin2:
;D

Als het antwoord "ja" is, koop je ze niet en als het antwoord "beter" is, koop je ze wel? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3432011
src_esther schreef: wo 01 sep 2021, 21:19 UK zit niet meer in de EU, Brexit weetjewel, dus ook importkosten.

Ja ik weet het :biggrin2: Weet niet hoeveel dat is of dat dan evenveel is als via US, dat zijn veel centjes. En of het dan beter uitvalt dan wel in "europa" te bestellen. Niet gunstig voor die bedrijven daar, maakt daar bestellen veel lastiger. En f*ck komt ook Fozzy's knokenspul glucosamine vandaan :( Wie vond brexit ook al weer een goed idee? :P
Ach ja eerst de prijs afwachten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door