Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
De schoenen gaan aan wanneer ik uit mn werk kom (daar draag ik normale stevige schoenen ivm het soort werk) en gaan uit als ik naar bed ga... Ik vind ze echt heerlijk om aan te hebben. Ondanks dat de zool dan wat dikker is lopen ze echt wel barefoot, je voet moet wel aan het werk zeg maar...
Zoek je echt minimalistische schoenen dan zou ik deze variant van Joe Nimble echter niet kiezen.

Nu ben ik eens benieuwd of er hier mensen zijn die teensokken dragen. Hoe bevalt dat in barefootschoenen? Welke sokken heb je?
Door -Annemarie-
zurca schreef: wo 11 mar 2020, 22:28 De schoenen gaan aan wanneer ik uit mn werk kom (daar draag ik normale stevige schoenen ivm het soort werk) en gaan uit als ik naar bed ga... Ik vind ze echt heerlijk om aan te hebben. Ondanks dat de zool dan wat dikker is lopen ze echt wel barefoot, je voet moet wel aan het werk zeg maar...
Zoek je echt minimalistische schoenen dan zou ik deze variant van Joe Nimble echter niet kiezen.

Nu ben ik eens benieuwd of er hier mensen zijn die teensokken dragen. Hoe bevalt dat in barefootschoenen? Welke sokken heb je?
Ik heb een paar hele dunne voor in de fivefingers maar vind het niet echt iets toevoegen. Misschien zou ik nog wel dikkere willen in de vivo trailrun schoenen. Nu draag ik daar gewone sokken in, omdat ik snel koude voeten heb.
Van de Decathlon (de yoga afdeling) heb ik teensokken met anti slip die ik in huis draag, als sokken. Die vind ik heel fijn, maar draag ze dus niet in schoenen.
Door Doranto
zurca schreef: wo 11 mar 2020, 22:28
Ik draag teensokken alleen in de fivefingers. Verder draag ik ze niet omdat ik normale sokken fijner vind.
Door Siberienne
Ik heb dikke wollen voor in mijn ‘bergschoenfingers’ die vind ik daarin wel fijn
Meneer is helemaal dol op zijn Injinji Teen sokken en draagt ze nu altijd in zijn BF schoenen. Hij heeft verschillende diktes, de allerduurste waren wel snel kapot, de andere gaan prima,
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door