Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3297945
We hebben weer een nieuw losloopveld gekregen. Met een goed hek, een bakje, een prullenbak en het ligt op 20 meter van een parkeerplaats. En die 20 meter durf ik wel door het parkje waar altijd enge honden illegaal loslopen te lopen. Enige nadeel is dat het twee ingangen heeft, dus het is wel goed opletten of er geen malloot het veld op komt, maar aan de andere kant heb je dan ook een vluchtroute. Ja ja, de denkwijze van de hedendaagse hondeneigenaar...

Anyway, het veldje is leuk! Aan het water en Oscar zwemt NIET, dus heel veilig. Oscar vind het stom dat er distels groeien, dat prikt in zijn (stoere mechelaar) pootjes! Hij heeft heerlijk gesnuffeld en gescharreld en een paar sprintjes getrokken. De foto's werden niet echt wat, maar het idee is leuk, dus hier komen ze.

Afbeelding
Ik ben arrogant en het staat me goed

Afbeelding
Ik kan ook gewoon mooi kijken

Afbeelding
Overzicht van het hele veldje, het eindigt rechts iets voor het einde van de foto.

Afbeelding
Ik ben een blij ei.

Afbeelding
Ik ben een mooi grijs ei.

Afbeelding
Ik zie een lekker wijf, vergeet dat ei maar! (zo is wel duidelijk waarom ie alleen binnen een omheining los loopt he, zien jullie de bananen die acuut uit zijn oren groeien!)
Door Anne in Zweden
#3297948
Ha, heerlijke foto's! Oscar is voor mij toch een beetje het prototype 'hond met gigagebruiksaanwijzing' (ik ken hem natuurlijk niet in het echt, maar dat is gewoon het idee dat ik bij hem heb), en daarom vind ik het altijd zo leuk om hem ontspannen en honds en blij en gelukkig te zien op foto's. En daarom staan die bananen in zijn oren hem ook zo goed! :biggrin2:
Door TomsBorders
#3297967
gewoon op een poort een slot zetten als je naar binnen gaat, zie je meteen of er iemand moeite doet om binnen te komen en eventueel gaat omlopen hehe
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3297970
Anne in Duitsland schreef:Ha, heerlijke foto's! Oscar is voor mij toch een beetje het prototype 'hond met gigagebruiksaanwijzing' (ik ken hem natuurlijk niet in het echt, maar dat is gewoon het idee dat ik bij hem heb), en daarom vind ik het altijd zo leuk om hem ontspannen en honds en blij en gelukkig te zien op foto's. En daarom staan die bananen in zijn oren hem ook zo goed! :biggrin2:
Nou, dat vinden wij ook hoor. Hij mag best af en toe bananen in zijn oren hebben. Als ik ook zie hoe "streng" en zeker consequent we 4 jaar geleden waren en in vergelijking tot nu ;D . We zitten nu op zo'n punt dat we hem de bananen gewoon aangeven ;D .
Doranto schreef:Wat een heerlijke foto's van een blije Oskar!
Mooi veldje! Dat hij er maar heel veel van zal genieten :)
Dat hoop ik ook! Het heeft potentie!
eelke schreef:Sooww dat is een lekker veld ja, jaloers!
Je bent welkom :cool:
TomsBorders schreef:gewoon op een poort een slot zetten als je naar binnen gaat, zie je meteen of er iemand moeite doet om binnen te komen en eventueel gaat omlopen hehe
Vandaag gedroeg iedereen zich keurig. Niemand die zomaar binnen wilde komen. En ik heb Oscar de twee keer dat er honden langs wandelen bij me geroepen en dat werd ook gewaardeerd. Want dat is wel een nadeel, het wandelpad loopt er direct langs en ik zou zelf echt niet blij worden van een ADHD-straalverliefde-mechel die het hele stuk met je mee stuitert. Zo ging het heel fijn voor iedereen, dat geeft wel hoop dat we er vaker kunnen genieten.
Door eelke
#3297972
;D ja ff 4 uur rijden voor een omheind veldje. Wat hier nog geen nut heeft ook van die lieve Floep ligt natuurlijk meteen in de plomp :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3297976
eelke schreef:;D ja ff 4 uur rijden voor een omheind veldje. Wat hier nog geen nut heeft ook van die lieve Floep ligt natuurlijk meteen in de plomp :D
Wat is nou 4 uur op een mensenleven???????????? :cool:

Om de hoek liggen nog twee veldjes waar rondom hek staat.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3298155
Mooi veldje! Mooi hekwerk ook eromheenheen. De mijne zouden wel dankbaar meteen in het water liggen, maar zal ook deels de bedoeling zijn van dat veld neem ik aan.

Hij is echt wel grijs geworden he, die Oscar ;)
Gebruikersavatar
Door kira
#3298202
Mooi veldje en die plomp vinden de beren en retrievers hier zeer aantrekkelijk. Wij lopen hier nooit op veldjes genoeg andere mogelijkheden. Kun je geen meeneemborden maken die je aan het hek hangt? Wacht tot mijn hond aangelijnd het veld verlaten heeft voordat u naar binnen gaat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door