Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3295094
Heb al 1 boekje vol en andere bijna vol, dus Pauline er blijft voor jou ook meer dan genoeg over,dus ook ik ga voor jou sparen ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3295147
Ik heb al 1 zegel.... :biggrin2: En die was ook nog voor de buurvrouw voor me, die hem niet wilde....

Jullie zijn schatten, maar dat wisten jullie al.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3295396
Ik spaar ook weer mee voor je Lida.
Ondertussen heb ik hier ook nog 7 volle boekjes liggen van de hotelovernachtings aktie van AH van een poosje geleden.
Deze zijn ook nog geldig .Heb je daar ook nog iets aan of wordt dat een beetje te gek :biggrin2:
Door Lida. S
#3295399
Daantje schreef:Ik spaar ook weer mee voor je Lida.
Ondertussen heb ik hier ook nog 7 volle boekjes liggen van de hotelovernachtings aktie van AH van een poosje geleden.
Deze zijn ook nog geldig .Heb je daar ook nog iets aan of wordt dat een beetje te gek :biggrin2:
Ik zou wel willen, maar er zijn grenzen. Samen met een vriendin heb ik al twee korte vakanties geboekt (3 dagen boedapest en een weekje fietsen langs de Elbe in de buurt van Dresden). Verder worden het gewoon dag-fietstochtjes in de omgeving Groningen/Friesland/drente.
De restaurantboekjes gebruik ik weer voor iedereen die afgelopen jaar weer voor mij klaar hebben gestaan. Ik ben heel blij dat jullie weer mee sparen. Als ik wat terug kan doen dan hoor ik het graag.
Door Lizzy
#3295400
Ik ga ook voor je sparen Lida. Veel zal het niet zijn maar elke zegel is er één. PB je me je adres nog even?
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3295402
Lida. S schreef:Ik zou wel willen, maar er zijn grenzen. Samen met een vriendin heb ik al twee korte vakanties geboekt (3 dagen boedapest en een weekje fietsen langs de Elbe in de buurt van Dresden). Verder worden het gewoon dag-fietstochtjes in de omgeving Groningen/Friesland/drente.
De restaurantboekjes gebruik ik weer voor iedereen die afgelopen jaar weer voor mij klaar hebben gestaan. Ik ben heel blij dat jullie weer mee sparen. Als ik wat terug kan doen dan hoor ik het graag.

Klinkt superrrrr leuk !!
Maar iets terug doen hoeft ECHT niet .Het is gewoon hartstikke leuk om te horen dat je zoveel plezier hebt om al die dingen te doen joh ! :D
En mocht je nog plannen hebben om in de buurt ergens te fietsen dan ben je hier uiteraard altijd welkom voor een stop !
Gebruikersavatar
Door pike
#3295740
Zien die zegeltjes elk jaar anders uit? Ik heb er nog vier liggen van verleden jaar...

Sinds ik verhuisd ben is de AH ook een kleine 20 minuten rijden, dan heb ik een kleine, vervelende winkel die niet heeft wat ik wil hebben (was een XL gewend), waar je amper je kont kunt keren en altijd druk druk druk met parkeren, dus ik kom er niet meer.
Door Lida. S
#3295749
Daantje schreef:Klinkt superrrrr leuk !!
Maar iets terug doen hoeft ECHT niet .Het is gewoon hartstikke leuk om te horen dat je zoveel plezier hebt om al die dingen te doen joh ! :D
En mocht je nog plannen hebben om in de buurt ergens te fietsen dan ben je hier uiteraard altijd welkom voor een stop !
Als we deze zomer goed weer hebben komen we vast wel bij jullie in de buurt. Ik weet niet of ik je adres nog heb, maar dat zien we tzt wel
Door Lida. S
#3295750
pike schreef:Zien die zegeltjes elk jaar anders uit? Ik heb er nog vier liggen van verleden jaar...

Sinds ik verhuisd ben is de AH ook een kleine 20 minuten rijden, dan heb ik een kleine, vervelende winkel die niet heeft wat ik wil hebben (was een XL gewend), waar je amper je kont kunt keren en altijd druk druk druk met parkeren, dus ik kom er niet meer.
Andere zegels en andere boekjes.
Door Lida. S
#3296582
Daantje schreef:Ik heb bijna 3 boekjes vol ,die stuur ik je na volgende week op :)
Geweldig. Heel fijn. Zelf kom ik niet veel verder. Ik kijk alle aanbiedingen na bij AH, maar er zit niets bij wat ik gebruik
Gebruikersavatar
Door Nero
#3296605
Hoi Lida,

Ik heb hier ook al 24 zegels.
Ik spaar nog even door en stuur ze dan op als de actie voorbij is of heb je ze eerder nodig?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door