Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3276250
Ik zou niet per definitie een nieuw inwendig onderzoek vragen. Check eerst eens of Hanneke gewoon bedoelde wat Leo denkt (en hoe ik zelfs dacht uit jouw verslag er van dat ze het bedoeld had) want dan is er helemaal geen aanleiding voor een 2e onderzoek. Als er geen aanleiding toe is zou ik zeggen: geen extra stress.
Door Esther Q
#3276252
Lizzy schreef:Frou Frou is loops!!!!!!!!! Whaaaaaaa, het gaat beginnen!!!!!!!!!!!!!!

Vanmiddag een afspraak in Eersel voor een uitstrijkje!

:nerves: :nerves: :nerves: :nerves:
Oh, wat spannend! Heel veel succes gewenst met alles en ik hoop op een prachtig nest voor jullie :-*
#3276254
Angelique schreef:Hou op joh,met je gekke knipoogjes. Ik val erover dat ze nu over nauwheid beginnen en al voorspellingen doen in de richting vna pijnlijke dekkingen, terwijl het heel normaal is dat ze nu nauw is en dat straks heus wel veranderd.

Dan beginjij over de situatie nu en dat ze waarschijnlijk nauwer is dan ene ander nu.

En nu ga jij mij met knipoog geruststellen dat het oiv van de hormonen wel goed komt. ::)
De hele opmerking na het 'gekke knipoogje' was gericht aan Lizzy.

Angelique, ik had de indruk dat jouw irritatie over de in jouw ogen foute opmerking van de arts na mijn berichtje over hoe ik die opmerking begreep (nl precies zoals Leo 'm begreep) net zo hard mijn kant op kwam, terwijl we gewoon hetzelfde zeiden: dat ze nu nauw is, is geen probleem. Daarop meende ik dat er een misverstand moest zijn, want waarom zou je geïrriteerd reageren op dat iemand anders het anders begrijpt. Maar de poging dat (vermeende) misverstand te verhelpen vind je ook irritant.
Door Lizzy
#3276256
Parelridder schreef:Ik zou niet per definitie een nieuw inwendig onderzoek vragen. Check eerst eens of Hanneke gewoon bedoelde wat Leo denkt (en hoe ik zelfs dacht uit jouw verslag er van dat ze het bedoeld had) want dan is er helemaal geen aanleiding voor een 2e onderzoek. Als er geen aanleiding toe is zou ik zeggen: geen extra stress.
Nee, nou zoals ik op de vorige pagina ook schreef: als ze het bedoelt heeft zoals Leo het interpreteert had ze die hele opmerking beter achterwege kunnen laten want het dient geen enkel doel :-\
Door irmaa
#3276261
Zou me over dat "nauw" zijn helemaal niet druk maken, zo vaak al gehoord bij anderen ook en als het op dekken aan kwam "geen centje pijn" ;-) ... ( elke keer) maar dekkingen gingen vanzelf... volgens het boekje ( ze zoeken het zelf wel uit). en de bevallingen ook... allemaal natuur ;-) Dus met zou met KI al helemaal geen zorgen maken. Op dit moment al helemaal niet zo vroeg in de loopsheid.
#3276295
Lizzy schreef:Nee, nou zoals ik op de vorige pagina ook schreef: als ze het bedoelt heeft zoals Leo het interpreteert had ze die hele opmerking beter achterwege kunnen laten want het dient geen enkel doel :-\
Eens! Ik kan me best voorstellen dat haar de verschillen opvallen en dat onderlinge verschillen eventueel interessant zijn voor artsen, maar het is ook handig om zich tegelijk te realiseren dat je als eigenaar in het beste geval daar niet nerveus van wordt, maar dat je ook een flinke kans loopt wel onrust te veroorzaken met zo'n mededeling. Dus ik zou haar zéker laten weten dat dit soort info, indien je er niets mee hoeft omdat het haar niet ongeschikt maakt voor een natuurlijke dekking of bevalling, beter niet aan een eigenaar verstrekt kan worden. Of anders op het moment van KI, als je tegelijk kunt zeggen "Maar zoals dat eigenlijk altijd gaat, is daar nu niets meer van terug te zien!"
#3276301
Lizzy schreef:Frou Frou is loops!!!!!!!!! Whaaaaaaa, het gaat beginnen!!!!!!!!!!!!!!

Vanmiddag een afspraak in Eersel voor een uitstrijkje!

:nerves: :nerves: :nerves: :nerves:

Gefeliciteerd! :flowers:

En heel veel succes gewenst voor de komende weken. :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3276349
-Saskia- schreef:Whoopwhoop!!
*heeft beeld van een doos vol ijsblokjes* Afbeelding
Veel succes, Liz - met alle leuks en spannends. Go Frou!
Vloeibaar stikstof :cool:
Een dame zou van minder nauw worden! :-X :biggrin2:
Door Erna
#3276357
Lizzy schreef: want het dient geen enkel doel :-\
Dat doet het sowieso al niet Liz. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde en zegt helemaal niets. Vraag eens een willekeurige man die met verschillende vrouwen heeft geslapen over de mate van nauwheid van vrouwen. En volgens mij is er nog nooit een kind binnen blijven zitten. Die komen er allemaal uit. :-)

De ruimte kan per dag verschillen. Mooi voorbeeld: Otje is vorige week gedekt en alhoewel ze al op 11,3 stond en er een prima dekking verwacht werd ..konden we dat gewoon vergeten. Er werd wel gedekt maar niet gekoppeld want hij kon niet ver genoeg naar binnen. Een dag later ...niks aan de hand. Keurige dekking en koppeling van 36 minuten. Het zegt dan ook helemaal niets.
Door Lizzy
#3276391
Bedankt voor jullie reacties :-*

En daar heb je zeker een punt hoor Erna, de baby's komen er allemaal uit :biggrin2: (of ze daarna nog zo... nou ja, laat maar ;D ). Het zijn allemaal van die dilemma's. Ik wil toch wel fokken met honden die in staat zijn tot een natuurlijke dekking. Had ik natuurlijk eerst een nest moeten fokken met een natuurlijke dekking :-\ . En dat is ook zeker een afweging geweest. Vroeger was het protocol trouwens "teef eerst natuurlijk laten dekken en daarna pas een nest met KI". Tegenwoordig is het nieuwe protocol in de USA "Als je KI wilt doen, doe het dan zo vroeg mogelijk, als ze 2 jaar is. Dan zijn ze op z'n vruchtbaarst". Ik heb dus nog wel even gedacht om eerst een natuurlijk nest te fokken, maar ja, Frou wordt februari gewoon al weer vier. Nou, het is goed zo. Bij de inseminatie vraag ik (en dan hoop ik dat ik Maarten zelf heb) aan Maarten nog wel even wat hij van 'het binnenwerk' vindt.

Hee Erna, wat een leuk nieuws over Otje! Krijgt ze bij jou een nestje?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door