Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3420707
Eef+Stippels schreef: za 27 feb 2021, 07:06 Het voer zou gisteren bezorgd worden, maar dat was niet nodig, want Xindy eet niet meer mee :'(
Normaal vliegen de vriezers leeg, maar Bella eet zo weinig, ik kan wel een vriezer weg doen..

Ook stond er nog een afspraak voor Xindy in mijn agenda :-\

Ik ben ook nog op haar medicijntijden ingesteld, regelmatig schrik ik dat ik het vergeten ben (ik heb alle alarmen uit mijn telefoon gehaald).

@Siberienne; Ben jij eruit gekomen wat je met Spots foto's gaat doen?
Nee nog niet, het is de tijd nog niet blijkbaar.

Wij zijn een weekje op vakantie op een plek waar we eerder ook geweest zijn en als je dan met 1 hond de bult op loopt om van het uitzicht te genieten doet dat au....

Ze hebben hier zo heerlijk samen lopen rauzen. Ooit ga ik zijn as hier uitstrooien..
#3420743
Een herinnering van facebook uit 2012. Toen was ie nog een jonge god. Vandaag zou hij 10 zijn geworden. Wat hadden we dat graag met hem gevierd :'( Wat had ik graag gezien hoe zijn snoetje met de jaren langzaam grijs was geworden. In plaats van de sneltreinvaart die het nam. Love you foverever lieve Stinker.
2019E9B2-7BE8-4ED8-B378-445DE5306AD3.jpeg
2019E9B2-7BE8-4ED8-B378-445DE5306AD3.jpeg (194.87 KiB) 1358 keer bekeken
#3420782
Dank jullie wel. Ik heb het er vandaag zo moeilijk mee gehad. Geen idee waarom, maar het deed weer zo verschrikkelijk pijn. Het is echt dat je met het verstrijken van de tijd vaker een lach dan een traan hebt bij herinneringen. Maar vandaag was dat even niet zo.
#3420788
Kaela schreef: ma 01 mar 2021, 19:43 Dank jullie wel. Ik heb het er vandaag zo moeilijk mee gehad. Geen idee waarom, maar het deed weer zo verschrikkelijk pijn. Het is echt dat je met het verstrijken van de tijd vaker een lach dan een traan hebt bij herinneringen. Maar vandaag was dat even niet zo.
Soms is dat gewoon zo. Mooi, want het laat zien hoeveel je om m gaf. Doet pijn, dat wel. Morgen weer een nieuwe dag :)
#3420792
Kaela schreef: ma 01 mar 2021, 19:43 Dank jullie wel. Ik heb het er vandaag zo moeilijk mee gehad. Geen idee waarom, maar het deed weer zo verschrikkelijk pijn. Het is echt dat je met het verstrijken van de tijd vaker een lach dan een traan hebt bij herinneringen. Maar vandaag was dat even niet zo.
Een poosje geleden las ik een stuk dat juist daarover ging. Dat rouw niet een lijntje van a naar b is maar met pieken en dalen kan gaan. En zoals een wijze vriendin ooit tegen mij zei ‘rouw hangt met een touwtje aan elkaar’ waarmee ze bedoelde dat verdriet vaak ook oud verdriet weer oproept. Iets wat wij nu ook merken... en bij jou misschien - zeg ik heel voorzichtig - ook het recente verlies van Valentijn oud verdriet naar de oppervlakte trekt

Mocht je interesse hebben in het stuk, het staat hier https://decorrespondent.nl/11349/rouw-h ... 9-615bcf4e
#3420835
eelke schreef: ma 01 mar 2021, 21:27 Soms is dat gewoon zo. Mooi, want het laat zien hoeveel je om m gaf. Doet pijn, dat wel. Morgen weer een nieuwe dag :)
Ja daar heb je helemaal gelijk in. De nieuwe dag was weer wat kalmer.
Siberienne schreef: Een poosje geleden las ik een stuk dat juist daarover ging. Dat rouw niet een lijntje van a naar b is maar met pieken en dalen kan gaan. En zoals een wijze vriendin ooit tegen mij zei ‘rouw hangt met een touwtje aan elkaar’ waarmee ze bedoelde dat verdriet vaak ook oud verdriet weer oproept. Iets wat wij nu ook merken... en bij jou misschien - zeg ik heel voorzichtig - ook het recente verlies van Valentijn oud verdriet naar de oppervlakte trekt

Mocht je interesse hebben in het stuk, het staat hier https://decorrespondent.nl/11349/rouw-h ... 9-615bcf4e
Ja dat is ook zo. Het is een complex proces dat zeker niet in een recht lijntje verloopt. En ander verdriet haalt het weer op. Ik mis Valentijn ook. Meer dan ik van te voren had gedacht. En dat speelt zeker mee.

En nu niet aankomen met dat Oscar en Valentijn nu gezellig samen zijn. Iets met hap-slik-weg ;D
#3420837
Kaela schreef: wo 03 mar 2021, 06:14 Ja daar heb je helemaal gelijk in. De nieuwe dag was weer wat kalmer.



Ja dat is ook zo. Het is een complex proces dat zeker niet in een recht lijntje verloopt. En ander verdriet haalt het weer op. Ik mis Valentijn ook. Meer dan ik van te voren had gedacht. En dat speelt zeker mee.

En nu niet aankomen met dat Oscar en Valentijn nu gezellig samen zijn. Iets met hap-slik-weg ;D
Haha. Daar boven kan dat allemaal bij elkaar joh ;-) (ik heb er wel beeld bij nu)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door