Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3410522
tt-tjes schreef: do 24 sep 2020, 16:34 Vandaag zou Balou 16 geworden zijn :'(
Het is nu 5 maanden geleden en ik mis hem nog iedere dag.
Zijn blije snuitje, zijn eeuwig kwispelende staart, zijn geknuffel op de bank, waarbij hij prompt gelukzalig op zijn rug draaide.
Ik ben gek op mijn 2 zwartjes, maar die zijn toch heel anders. Balou was echt speciaal, mjjn soulmate, mijn once in a lifetime hond.
Vijf maanden is ook nog maar heel kort geleden :-*

Dikke :bigarmhug:
#3410534
Even voor een glimlach wat ook bij herinneren hoort: gisteren was ik met een vriendin herinneringen op aan het halen aan Spot. En we hadden het er ook even over dat hij zo onhandig kon zijn. En vervolgens kwam ik deze foto tegen. Zegt ze heel droog ‘wel handig als je dan je eigen kreukelzone hebt’ :)
5DEC49C7-5B19-4D8D-B5B5-4755B39B8778.jpeg
5DEC49C7-5B19-4D8D-B5B5-4755B39B8778.jpeg (419.63 KiB) 1519 keer bekeken
Ik kijk op het moment veel foto’s, bijna elke avond scroll ik voor het slapengaan wel even door mijn instagram. Even Spotje ‘knuffelen’.
#3410535
Aww, wat een heerlijke foto!! :)

Ik ga zo op vakantie, vorig jaar rond deze tijd ook gedaan met Ziva. Ik was toen een weekje later. Daar werd ze ziek en 6 dagen later was ze er niet meer.
Ik heb onwijs veel behoefte aan rust, een boek en een wandeling, geen mensen en kou, dus ik ga. Maar ik zie er ook tegenop. De eerste dag komt er een vriendin met haar "nieuwe" hondje en zij gaat zaterdag of zondag weer weg. :)
#3410753
De foto's van mijn mannen staan nog steeds in de huiskamer op de kast. En hun as staat op de tafel met een paar tibetaanse items, gewonnen op shows.
20200928_185343.jpg
20200928_185343.jpg (3.14 MiB) 1430 keer bekeken
20200928_185448.jpg
20200928_185448.jpg (3 MiB) 1430 keer bekeken
Ik kan het gewoon niet om het al naar boven te brengen. Dat komt nog wel, dan maak ik op mijn hondenkamer een mooie plank waar het op komt te staan.
#3410792
eelke schreef:Dat geeft toch ook niks? Staat hartstikke mooi zo.

Gijs zit nog steeds in een kartonnen bus :-\ maar ja, ik weet ook niet zo goed wat ik er anders mee moet doen.
Misschien dat je iets kunt vinden wat bij je interieur past ipv een urn? Ik wilde ook geen urn dus mijn jongens zitten in een geurfles van Ashley&Burwood die ik gezocht heb op hun kleuren. Ik heb meerdere van die geurflessen in huis dus dit paste er mooi bij.
#3410801
eelke schreef: di 29 sep 2020, 14:40 Nee, hem in zijn eentje uitstrooien vind ik niks, want hij kon helemaal niet alleen zijn. En ergens in doen; ik geloof dat het 2 kg as is, dus er is zo weinig sierlijks te vinden...
Maar zou je wel iets willen dan? Ik zat even aan bv een mozaïek urn te denken. Dat kan best sierlijk uitzien en in allerlei kleuren te maken. Simpele vaas of metalen blik en (laten) beplakken. Ik zou het best voor je willen doen maar praktisch gezien nu wat lastig. Ken wel mensen die het kunnen. Ik ken je smaak niet maar neus eens rond op pinterest op mosaic urn oid. ?
#3410807
Siberienne schreef: di 29 sep 2020, 16:04 Maar zou je wel iets willen dan? Ik zat even aan bv een mozaïek urn te denken. Dat kan best sierlijk uitzien en in allerlei kleuren te maken. Simpele vaas of metalen blik en (laten) beplakken. Ik zou het best voor je willen doen maar praktisch gezien nu wat lastig. Ken wel mensen die het kunnen. Ik ken je smaak niet maar neus eens rond op pinterest op mosaic urn oid. ?
Wat een goed idee !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door