Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Envie
Twee weken geleden is mijn oude buurvrouw plotseling overleden. Zij had een flink aantal katten onder haar hoede genomen van haar overbuurman die overleed.
Nu voer ik het hele poezenvolkje maar zolang het huisje van buurvrouw niet is verkocht. Inmiddels zijn de drie huiskatten over naar een pension waar ze daarna naar een stichting kunnen. De anderen zijn buitenkatten, zijn nooit in huis geweest en zijn vrij schuw. Mijn buurvrouw heeft het hele spul laten steriliseren/castreren. Ik heb haar ooit beloofd dat wanneer zij er niet meer was, ik de zorg over zou nemen. Twee komen er bij ons te wonen, nog één gaat naar de hulp van buurvrouw. Blijven er nog een paar over...

Wie heeft er een plaatsje over, of weet een goed adres voor in ieder geval nog twee cyperse ex-katers ?

De boerderij van waar ze oorspronkelijk vandaan komen zijn alleen de stallen van in gebruik. Deze mensen komen drie maal daags langs en voeren ook een aantal katten.
Nu is het zo dat andere buurtbewoners een hekel aan katten hebben, hun keurige tuintjes worden er niet beter op ::) Er zijn al een paar katten spoorloos verdwenen en ik heb een vermoeden dat...

Ik moet zelf van de week voor een operatie naar t ziekenhuis, dus kan na maandag een paar daagjes niet reageren. (Ik heb de zorg even uitbesteed)
Mocht er belangstelling zijn dan hoor ik dat graag. De katten wonen in Z.O. Friesland.

* Met toestemming van de moderator! *
Door Kim_S
Wij kunnen er misschien nog wel 2 kwijt hier. Grote Maar: ze zijn hier altijd buiten of in de stal, en lopen dus risico met auto's etc. Dus als het binnenkatten moeten blijven dan gaat dat niet lukken.

Nog een detail, we wonen in Duitsland dus je zit met rabies enten.

Mocht je echt geen huis kunnen vinden, dan laat het maar weten. Lief dat je dit doet!
Door Envie
Kim_S schreef:Wij kunnen er misschien nog wel 2 kwijt hier. Grote Maar: ze zijn hier altijd buiten of in de stal, en lopen dus risico met auto's etc. Dus als het binnenkatten moeten blijven dan gaat dat niet lukken.
Nog een detail, we wonen in Duitsland dus je zit met rabies enten.
Mocht je echt geen huis kunnen vinden, dan laat het maar weten. Lief dat je dit doet!
Dank je wel :-*

Het gaat dus om buiten katten, vrij schuw. Ze kijken vrij goed uit zag ik vanmorgen toevallig. Ze steken pas over als het heel stil is. Ik kan een vangkooi regelen, maar entingen ga ik niet aan beginnen. De twee die hier komen zullen een aantal dagen in de schuur gaan waar ik ze dan hopelijk ook een beetje kan temmen. En aan rauw vlees laten wennen :biggrin2: Eenmaal in de vangkooi zullen ze dan ook vrij snel opgehaald moeten worden.

Wie-o-wie ....
Door Envie
Lana schreef:Hoe geweldig dat je de zorg van de katten op je hoede neemt! Complimenten!!
Dank je wel! Nu nog iemand die t van mij over wil nemen ;)
Door Envie
Lana schreef:Ik hoop dat je snel iemand vind!
Ik ook, de vangkooi is inmiddels geplaatst.

Wie-o-wie kan er nog een muizenvanger gebruiken :duimen:
Door Envie
IK BEN BLIJ...deze twee jongens mogen binnenkort naar Stichting Kat in Nood !
Ik heb ze de afgelopen twee weken geen eten meer gegeven omdat ze terug naar de boerderij kunnen. Ze zijn een stukje magerder geworden :???: Ben blij dat ze daar terecht kunnen, en misschien nog eens een nieuw huisje kunnen krijgen. En anders mogen ze daar erf kat worden :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door