Nu voer ik het hele poezenvolkje maar zolang het huisje van buurvrouw niet is verkocht. Inmiddels zijn de drie huiskatten over naar een pension waar ze daarna naar een stichting kunnen. De anderen zijn buitenkatten, zijn nooit in huis geweest en zijn vrij schuw. Mijn buurvrouw heeft het hele spul laten steriliseren/castreren. Ik heb haar ooit beloofd dat wanneer zij er niet meer was, ik de zorg over zou nemen. Twee komen er bij ons te wonen, nog één gaat naar de hulp van buurvrouw. Blijven er nog een paar over...
Wie heeft er een plaatsje over, of weet een goed adres voor in ieder geval nog twee cyperse ex-katers ?
De boerderij van waar ze oorspronkelijk vandaan komen zijn alleen de stallen van in gebruik. Deze mensen komen drie maal daags langs en voeren ook een aantal katten.
Nu is het zo dat andere buurtbewoners een hekel aan katten hebben, hun keurige tuintjes worden er niet beter op

Ik moet zelf van de week voor een operatie naar t ziekenhuis, dus kan na maandag een paar daagjes niet reageren. (Ik heb de zorg even uitbesteed)
Mocht er belangstelling zijn dan hoor ik dat graag. De katten wonen in Z.O. Friesland.
* Met toestemming van de moderator! *