Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kevinvanoekel
#3259180
Hallo!

Ik ben Kevin van Oekel, en ik kom uit Breda.

Sinds enkele maandjes de trotse eigenaar van een labrador X iets onbekend, wij denken zelf iets van een Podenco.

Puck komt uit Portugal, en is nu zo'n 6 maandjes oud.

Al vanaf het begin hebben wij Puck gezet op KVV-voer, verschillende merken ( Prins, Barf-tinlo, Alaska, Alroda etc. ), en ik vond het nu eigenlijk wel tijd worden om af te gaan wisselen met barf.

De grote vriezer is aangeschaft, en het eerste vlees al ingeslagen. Nu hopen dat het een succes wordt, want als mevrouw iets niet zo lekker vindt gaat ze net zo makkelijk in hongerstaking .....

Groetjes!
Door Borke
#3259181
Welkom Kevin!

Onze Sofi kwam bijna 10 jaar geleden bij ons uit Spanje, inmiddels is zij bijna 12 jaar. Wij hebben haar meteen op vers vlees gezet toen zij kwam en zij is daar toen enorm van opgeknapt.

Wij zijn hier dol op foto's, dus kom maar op met een foto van je hond :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3259185
Welkom hier, Kevin en Puck! Ik heb zelf twee Portugezen en twee Spaanse schones, en allemaal zijn ze dol op hun barfhapjes! Ik wilde haast zeggen: als Puck een halve labrador is, komt dat met het eten wel goed, maar mijn husky is ook een halve labrador en die was het lastigst om over te zetten op rauw voer! ;D Maar dat komt vast wel goed met Puck, en anders zijn er plenty trucjes om haar een handje te helpen. :naughty: :knuppel2: :biggrin2:
Door Kevinvanoekel
#3259196
Haha toch kieskeurig dan die Labradors..... Rauw vlees gaat goed hoor, alleen soms besluit ze dat ze toch niet echt zin heeft in dat diersoort die dag... Even kijken of een fotootje erbij zetten lukt:

Afbeelding
Door Lizzy
#3259201
Van harte welkom Kevin!
Wat een ontzettende leuke hond :smitten:

Leuk dat je de stap gaat zetten om ook zelf samen te gaan stellen. Als je vragen hebt horen we het wel he!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3259262
Hoi, welkom!

Hier ook 4 spanjaarden, 2 galgas en 2 podencomixen. Puck is ook vast en zeker een kruising ruwhaar podenco, die kleur en die oren, dat kan toch niet anders!

Ze eten hier bijna alles, maar fazant en gans en wilde eend, dat moeten ze niet. En ze zijn soms wat zeikerig met glibberig orgaan, maar als ik daar met de blender ´leverpap´ van maak is het opgelost. Veel plezier met barfen!
Door Anne in Zweden
#3259276
Wat een ontzettend leuk koppie heeft Puck! Ze heeft een beetje dezelfde uitstraling als onze Portugees Max (de middelste hond op mijn fotootje), ook zo'n ruwhaar snuitje met van die trouwe ogen. Mooi meisje hoor, je Puckerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door