Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
:bigarmhug: voor iedereen die hem kan gebruiken!

Vandaag buitenklusjes gedaan, het was er heerlijk weer voor. Naar de stort met een auto vol meuk, dat ruimt lekker op. In het huis en in het hoofd. ;)

Moyra is bij de Da geweest voor het gebit. Ja, er zit een element los, en er is tandsteen. Maar geen bloedspoed. Met alle coronamaatregelen wacht ik denk ik nog even tot ik er bij mag zijn voor de narcose prik. :-\
Door Tanna
-Annemarie- schreef: za 07 nov 2020, 18:46 :bigarmhug: voor iedereen die hem kan gebruiken!

Vandaag buitenklusjes gedaan, het was er heerlijk weer voor. Naar de stort met een auto vol meuk, dat ruimt lekker op. In het huis en in het hoofd. ;)

Moyra is bij de Da geweest voor het gebit. Ja, er zit een element los, en er is tandsteen. Maar geen bloedspoed. Met alle coronamaatregelen wacht ik denk ik nog even tot ik er bij mag zijn voor de narcose prik. :-\
Bij de dierenarts waar ik pas ben geweest mag dat denk ik wel. Ik mocht tenminste gewoon mee naar binnen en de krummel vasthouden terwijl ze werd onderzocht en haar oren werden gezalfd. In een paar weken tijd ben ik er drie keer geweest.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door