Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3246160
kira schreef:Hmm vakantie in september want koel en dan kunnen de beren iets. Iets klopt niet de beren kunnen niets want pff wat is het warm.
Hahaha ja ga je mooi de boot mee in. Ik had het idee "in september vakantie, wie weet nog een paar daagjes aardig weer". Nondeju, dat is het!

Voor mij niets erg, de warmte valt me goed dit keer. Voor de beren een stuk minder fijn ja. Gelukkig koelen de nachten nog wat beter af dan in juli.

OT: voor de tweede keer de nieuwe trainingsvorm gedaan. Afgelopen zaterdag viel de eerste keer me niet lekker. Zo zwaar. Dit keer de gehele routine kunnen volbrengen, ben wel weer trots op mezelf.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3246183
hannabelgje schreef:Zoë haar het woud poepenvelop ligt gevuld en wel in de koelkast. Morgen ff een nederlandse brievenbus zoeken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Haha de postbode moest eens weten wat ie allemaal vervoert..
Gebruikersavatar
Door koekje
#3246193
Ik heb het warm.
Ik dacht eens slim te zijn om de was nu pas op te hangen ipv vanmiddag in de brandende zon. Hielp nix, ik heb weer een plakrug en bril die van m'n gezicht glijdt.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3246285
Zo weer plasma doneren. Vorige keer ging het niet zo goed omdat mijn arm koud was. Dus in mijn agenda genoteerd: goed warm aankleden!

Kon ik het weten dat het vandaag 30 graden is ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3246295
koekje schreef:Dat is wel snel achter elkaar. Ik hoef niet vaker dan 3x per jaar ofzo en dan heb ik nog wel een hele gewilde bloedgroep. Mag alleen plasma vaker?
Iedereen heeft een gewilde bloedgroep ;) . Plasma mag 26 keer per jaar, elke 2 weken. Dat is mij wat te vaak, ik probeer 10 tot 12 keer per jaar te gaan. Wat nog best een uitdaging is als je elke zoveel tijd verkouden bent. Dan mag het weer een paar weken niet.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3246504
Een hond uit een auto gehaald. Baas en bijrijder stonden al een poosje (ruim half uur want ik had al een ronde gelopen) stil want tja parkeerplaats vol, slagboom dicht, rits auto´s ervoor.. en dan in de brandende zon. Hond blafte enorm dus uiteindelijk alle moed bij elkaar geschraapt, samen met parkeerbeheer erheen en op raampje getikt of e bijrijder eruit wilde en met de hond (staff) naast de auto wilde wachten. In eerste instantie kreeg ik alle ziektes die beschikbaar waren over me heen, maar na wat discussie en een bak vers water stapte ze toch uit en haalde een verhitte hond uit de achterbak. De bestuurder kon een kwartier later de parkeerplaats op en de hond was erg blij met het water en de frisse lucht. Moraal van het verhaal: Denk na voor je je hond meesleept in de auto met ruim 30 graden..
#3247258
Dat was ff wennen voor mijn schrokopje vanmorgen, na 10 dagen KVV (want 15 kilo KVV gaat nou eenmaal makkelijker in een koelbox mee dan 15 kilo barf) vanmorgen weer barf! Was ze ff een poosje mee bezig haha! Zelfs langzame eter Harry was nog sneller klaar!
Gebruikersavatar
Door kira
#3247328
Zitten we opeens in de regen en de temp de helft kouder. Bizar. Domme fout gemaakt vanmorgen. Dame was mee winkelen en ik haalde haar uit de auto zodat ze even kon wandelen. Zo dom Dame was natuurlijk mee voor het autorijden en autoliggen. Haar snel weer terug gedaan. Wel voor het eerst sinds lange tijd een spijkerbroek kunnen vinden die me past. Meestal zijn of de pijpen veel te lang of het lijkt alsof ik een luier aanheb. Model dat wel altijd goed zat is er niet meer, helaas.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door