Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3412852
Nou, eerste operatie achter de rug. Oog losgeschroefd, spiertjes losgemaakt en anders vastgezet en daarna alles weer in elkaar gemeubeld. En nu kan ik nog maar met één oog goed zien.
Ik ben al wel aan het sparen voor een papegaai en een houten poot ;D
Door - pien -
#3412856
wenchew schreef:Vandaag mijn cursus "energetisch dierentherapeut" afgerond en het examen gemaakt..
Geslaagd met een 7,2 :D :D

Dus vanaf vandaag mag ik mij energetisch dierentherapeut noemen :D :D
Gefeliciteerd Wenche!
Ronald schreef: vr 06 nov 2020, 15:00 Gefeliciteerd Wenche!

Nou, eerste operatie achter de rug. Oog losgeschroefd, spiertjes losgemaakt en anders vastgezet en daarna alles weer in elkaar gemeubeld. En nu kan ik nog maar met één oog goed zien.
Ik ben al wel aan het sparen voor een papegaai en een houten poot ;D
Hahaha, je humor hebben ze laten zitten ;D
Ik voelde me ook een piraat toen met dat oogkapje :biggrin2:
Fijn dat deze operatie achter de rug is :-*
Hoe ging het met de zenuwen?
-Annemarie- schreef:Hier alles goed, ik ben erg druk met het werk. En een cursus erbij, met huiswerk. Best veel allemaal, ik merk dat ik geen 18 meer ben. ;D

Moyra is nog fit genoeg, maar heeft wel een losse voortand. Morgen overleggen óf en wat we er aan gaan doen. Narcose vind ik lastig, ze is 13 jaar. :-\
Gelukkig mag ik bij onze vaste DA wel mee naar binnen in de spreekkamer. :)
Hoe is 't met Moyra?
Door eelke
#3412861
Ronald schreef: vr 06 nov 2020, 15:00 Nou, eerste operatie achter de rug. Oog losgeschroefd, spiertjes losgemaakt en anders vastgezet en daarna alles weer in elkaar gemeubeld. En nu kan ik nog maar met één oog goed zien.
Ik ben al wel aan het sparen voor een papegaai en een houten poot ;D
Heb je al wel een ooglapje? En kun je het later toch wel weer goed zien?
Hoe heb je de operatie ervaren?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3412867
Was best wel spannend allemaal. Bloeddruk aardig aan de hoge kant. En dat je daar alleen ligt, helpt er ook niet echt aan mee.
Aan de andere kant was de verpleging ontzettend lief en aardig. En we konden elkaar lekker plagen (Groningen vs. Friesland).

Ik heb het ooglapje alleen op als ik naar buiten ga, zodat er niets in het oog kan waaien. Binnen niets dus. Het oog is wel duidelijk geïrriteerd (rood en zo). En het voelt aan alsof er constant zand in zit.

Omdat ik onder volledige narcose ben geweest, ben ik nog wel een beetje duizelig. Maar dat gaat ook wel weer over.

Al met al lijkt het goed gegaan te zijn. Ik kan gewoon zien met het oog, omdat ze nog niets aan het oog zelf gedaan hebben. Ze hebben alleen de oogspieren verplaatst.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3412875
Ronald schreef: vr 06 nov 2020, 15:00 Nou, eerste operatie achter de rug. Oog losgeschroefd, spiertjes losgemaakt en anders vastgezet en daarna alles weer in elkaar gemeubeld. En nu kan ik nog maar met één oog goed zien.
Ik ben al wel aan het sparen voor een papegaai en een houten poot ;D
Je mag er best een lenen hoor! Wil je er een die bijt of een die schreeuwt? ;D

Beterschap! Hoop dat je snel hersteld!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3412876
Ik heb vandaag vliegles gehad. Vliegen gaat prima, landen is nog een dingetje.

Paardlief was wel zo aardig om even op me te wachten en toen ben ik er weer op geklauterd. Mijn lijf was volkomen in de stress, mijn hoofd was vastbesloten anderhalf jaar hard werken tegen de angst niet te laten verpesten. Na een beste tijd begon mijn lijf te geloven dat we echt geen duizend doden gingen sterven en kwamen we veilig thuis. Best trots op mezelf!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3412877
Kaela schreef: vr 06 nov 2020, 19:37 Je mag er best een lenen hoor! Wil je er een die bijt of een die schreeuwt? ;D

Beterschap! Hoop dat je snel hersteld!
Ik kom eerst wel weer eens langs om opnieuw kennis te maken met de veestapel :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3412878
Kaela schreef: vr 06 nov 2020, 19:41 Ik heb vandaag vliegles gehad. Vliegen gaat prima, landen is nog een dingetje.

Paardlief was wel zo aardig om even op me te wachten en toen ben ik er weer op geklauterd. Mijn lijf was volkomen in de stress, mijn hoofd was vastbesloten anderhalf jaar hard werken tegen de angst niet te laten verpesten. Na een beste tijd begon mijn lijf te geloven dat we echt geen duizend doden gingen sterven en kwamen we veilig thuis. Best trots op mezelf!
Stoer dat je gelijk weer opgestapt bent! Petje af!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412883
Kaela schreef: vr 06 nov 2020, 19:41 Ik heb vandaag vliegles gehad. Vliegen gaat prima, landen is nog een dingetje.

Paardlief was wel zo aardig om even op me te wachten en toen ben ik er weer op geklauterd. Mijn lijf was volkomen in de stress, mijn hoofd was vastbesloten anderhalf jaar hard werken tegen de angst niet te laten verpesten. Na een beste tijd begon mijn lijf te geloven dat we echt geen duizend doden gingen sterven en kwamen we veilig thuis. Best trots op mezelf!
Fijn dat je door kon rijden waarna de stress ook uit je lijf kon verdwijnen! Sterkte met de stijfheid de komende dagen :-*

Fijn dat operatie achter de rug is Ronald :-) voorspoedig herstel toegewenst!
Door zurca
#3412894
Fijn Ronald dat operatie nr. 1 achter de rug is! Dat het herstel vlotjes mag verlopen...

Karin, echt heel stoer van je dat je weer bent opgestapt! Alle moeite die je hebt gedaan om je angst te overwinnen heeft zich hiermee bewezen :-* Hopelijk valt de spierpijnmee ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3412919
zurca schreef: za 07 nov 2020, 00:19 Karin, echt heel stoer van je dat je weer bent opgestapt! Alle moeite die je hebt gedaan om je angst te overwinnen heeft zich hiermee bewezen :-* Hopelijk valt de spierpijnmee ;)
Het valt reuze mee! Mijn enkel vindt bepaalde bewegingen heel erg niet leuk en ik heb een blauwe plek op mijn rug. Maar verder bijzonder weinig last. Ik ben wel heel, heel erg moe. Dat zal wel een optelsom zijn van meerdere dingen met dit avontuur als extra er bovenop. Dus we doen een heel lekker lui dagje. Ipv de grote schoonmaak die op de planning stond. Dat moet dan maar een ander keertje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door