Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3218688
Kaela schreef:Mowgli, houden ze in Berlijn straatraces ofzo? Er rijden hier steeds autos in de buurt met zo'n idote noodgang, ik krijg er buikpijn van zo idioot gaat het.
De Kudamm wordt de laatste tijd door de patsers gebruikt om hun bolides te showen. Helaas worden er nog al eens illegale straatraces gehouden. Afgelopen februari is er 's nachts een auttomobilist gestorven die uit een zijstraat de Tauentzienstraße opreed en door 2 racers met hoge snelheid werd aangereden :-X

De politie controleert regelmatig de sportwagens op de Kudamm en ook de patsers eigenaars, omdat ze vaak in overtreding met de normen zijn (veiligheid, geluidssterkte, snelheid, etc.), en de eigenaars hebben soms nog rekeningen openstaan, iets gesnoven of een pilletje achter de kiezen :-X http://www.bz-berlin.de/berlin/charlott ... -am-kudamm
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3218923
Mowgli schreef:De Kudamm wordt de laatste tijd door de patsers gebruikt om hun bolides te showen. Helaas worden er nog al eens illegale straatraces gehouden. Afgelopen februari is er 's nachts een auttomobilist gestorven die uit een zijstraat de Tauentzienstraße opreed en door 2 racers met hoge snelheid werd aangereden :-X

De politie controleert regelmatig de sportwagens op de Kudamm en ook de patsers eigenaars, omdat ze vaak in overtreding met de normen zijn (veiligheid, geluidssterkte, snelheid, etc.), en de eigenaars hebben soms nog rekeningen openstaan, iets gesnoven of een pilletje achter de kiezen :-X http://www.bz-berlin.de/berlin/charlott ... -am-kudamm
Dank je voor je uitleg Mowgli!

Verbaasd me niets dat het zo mis ging in februari. Als ik het hoor dan krijg ik ook echt zo'n buikpijngevoel van "zo komt de klap". Vannacht hebben we het raam dicht gehouden en ben ik als een blok in slaap gevallen dus niets gehoord.
Door K&D
#3218948
Afgelopen week het nieuwe ziekenhuis grondig geïnspecteerd. Ik denk dat ik er rondleidingen ga geven.
Met name afd. cardiologie is goed bekend inmiddels. M'n moeder heeft een pittige operatie gehad, en hopelijk zijn de klachten nu verholpen en kan ze letterlijk weer een beetje op adem komen. Voor m'n vader erg spannend allemaal. Hij was erg onder de indruk van de hele boel natuurlijk. Niet leuk je vrouw als 'Borg' te zien liggen aan slangetjes en alles wat piept. Maar hij heeft voor het eerst de hele week zelf gekookt na ruim 50 jaar huwelijk zag hij z'n kans schoon ... ;)
Als het goed gaat verder mag ze eind van de week naar huis. :) :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3219003
Vanmorgen meneer geholpen met het garagedak maken, en nog wat andere klusjes gedaan. We zouden eigenlijk vandaag weg gaan, maar dat ging onverwacht niet door. Extra tijd dus voor klusjes die al te lang uitgesteld zijn. :D

Net een rondje over de markt in het durp gelopen, blij dat ik een dikke jas aanhad. :cold:
Door Nynke
#3219042
Gisteren vond Mayla het nodig achter een haas aan te jagen naar de trambaan. K*tbeest. Toen ik achter haar aan liep struikelde ik in een gat in de weg. Voet is nu dik. mooi kl*ten dit want we zouden een lange wandeling maken vandaag. Mayla kwam naar Richard toe en 15-20 seconden later kwam de tram langsscheuren :cry2: :cry2:
Mayla mag daar nu niet meer los. Aussgelullt.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3219056
Zo... wintervoering weer in de motorjas gedaan. Motor mooi glimmend gepoetst, alle sapjes gecontroleerd en waar nodig bijgevuld.

Afbeelding

Morgen op tijd opstaan, want starttijd Elfstedentocht tussen 07:45 en 08:15.
#3219065
Ronald schreef:Zo... wintervoering weer in de motorjas gedaan. Motor mooi glimmend gepoetst, alle sapjes gecontroleerd en waar nodig bijgevuld.

Afbeelding

Morgen op tijd opstaan, want starttijd Elfstedentocht tussen 07:45 en 08:15.
Ik heb m er ook weer in gedaan, maandag zat ik te smelten op de motor, vanmiddag half onderkoeld te raken :biggrin2:

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
#3219155
Zaterdag en zondag sportweekend op de hondenclub. Heel gezellig, hondjes hebben super hun best gedaan, het was voor hun dan ook echt lekker weer ineens. Harry heeft op de puppen manier kennis gemaakt met wat onderdelen, ook erg leuk. En heeft alvast kennis gemaakt met een cursusgenootje die kwam kijken. Over 2 weken begint de puppycursus. En we doen mee omdat er 3 andere pups zijn, voor Harry wel goed! Al pratende erachter gekomen dat er Harry 6 dagen ouder is, maar jeetje wat zit er toch verschil in lijnen! Deze was een stukkie kleiner en was 11,5 kilo... Dus was de vraag wat weegt Harry? Euh.... Geen idee? Dus die heb ik vanochtend op de weegschaal gehad... Hij weegt al een shocking 16,3 kilo! Oef, en dat met 14 weken.....
Vandaag hebben we een rust dagje, straks ff lekker naar het bos en de rest van de dag maar bankhangen, hebben ze wel verdiend na die 2 dagen
Door hannabelgje
#3219177
Met Zoë wezen fietsen, maar het was eigenlijk te warm voor haar en te druk onderweg. Maarja ze vond het wel heel erg fijn. Bij terugkomst haar even in haar schelp gezet om af te koelen. Nu ligt ze lekker op de bank. Vandaag de rest van de was doen, de cavia's een schoo paleis geven, de kattenbakken en de benedenverdieping poetsen. Zo geen zin in.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
#3219189
Kim_S schreef:Gisteren het hondenkamertje leeggemaakt (op de vriezers na :biggrin2: ), en vandaag de grote vriezer aan het ontdooien.
Ik moet vaker een nieuwe pup :cool: :biggrin2:

Jij een pup = ik vriezerstress :crying:

:biggrin2:

Hoe lang nog voordat puppemans komt? Kan ik jouw vriezers nog een keer volgooien? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door