Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3407267
Kaela schreef: di 14 jul 2020, 13:51 Ik heb gister naar de hoek van de straat gewandeld, vanmorgen mijn eerste uurtjes gewerkt en vanmiddag autogereden. Lijkt al weer heel wat!
Wat goed! Fijn dat het weer wat gaat! Al gaat het je vast alsnog veel te langzaam :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3407268
Hylos schreef: do 23 jul 2020, 08:45 Wat goed! Fijn dat het weer wat gaat! Al gaat het je vast alsnog veel te langzaam :P
Inmiddels alweer stukken beter. Gaat echt rap nu. Gister 2,2 km gewandeld, autorijden hou ik weer als normaal vol en ik werk ook alweer iets van 70%. Of nou ja, alweer. Ik heb geen enkele referentiekader, want dit natuurlijk nog nooit eerder meegemaakt en ik ken maar een iemand die dit ook heeft gehad. En dat was een topfitte, supersportieve 17 jarige jongeman. Dat vind ik dan weer wat lastig vergelijken ;D

Ik hoop morgen op een heel groot geluksmomentje. Dan gesprek met de chirurg en ik hoop dat die zegt dat ik zondag mag paardrijden. Anders ga ik een dure cursus als toeschouwer bijwonen, maar oooooooh ik hoop toch zo dat ik mag!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3407270
Kaela schreef: do 23 jul 2020, 08:58 Inmiddels alweer stukken beter. Gaat echt rap nu. Gister 2,2 km gewandeld, autorijden hou ik weer als normaal vol en ik werk ook alweer iets van 70%. Of nou ja, alweer. Ik heb geen enkele referentiekader, want dit natuurlijk nog nooit eerder meegemaakt en ik ken maar een iemand die dit ook heeft gehad. En dat was een topfitte, supersportieve 17 jarige jongeman. Dat vind ik dan weer wat lastig vergelijken ;D

Ik hoop morgen op een heel groot geluksmomentje. Dan gesprek met de chirurg en ik hoop dat die zegt dat ik zondag mag paardrijden. Anders ga ik een dure cursus als toeschouwer bijwonen, maar oooooooh ik hoop toch zo dat ik mag!
Succes met het gesprek bij de chirurg. Weer mogen paardrijden zou fijn zijn :)
Ik heb een blindedarmoperatie op mijn 11e gehad en na 2 weken was ik alweer op mijn paard geklommen :o Na een buikoperatie op mijn 39e duurde het heel wat langer voordat ik me weer fit voelde. Een buikoperatie is niet niks en het duurt echt wel even voordat je energie weer terug is en je je kan bewegen zonder dat het "trekt".
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3407338
Laika schreef: do 23 jul 2020, 09:35 Succes met het gesprek bij de chirurg. Weer mogen paardrijden zou fijn zijn :)
Ik heb een blindedarmoperatie op mijn 11e gehad en na 2 weken was ik alweer op mijn paard geklommen :o Na een buikoperatie op mijn 39e duurde het heel wat langer voordat ik me weer fit voelde. Een buikoperatie is niet niks en het duurt echt wel even voordat je energie weer terug is en je je kan bewegen zonder dat het "trekt".
Ja leeftijd zal wel meespelen. Mijn hoofd denkt dat ik nog een puppie ben, maar mijn lijf allang niet meer ;D

Gesprek was goed, alles ligt mooi op schema. Paardrijden mag nog minstens een week, liever 3 weken niet. Nou ja, na de cursus zondag is er nog 3 weken vakantie van les. Dus dan houden we dat maar aan. Dan was alles van binnen zeker weten weer echt stevig. Dus dat wordt zondag toeschouwer zijn, maar ik vind erbij kunnen zijn ook al een heel fijn geluksmomentje!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3407339
Jammer dat de cursus als toeschouwer wordt maar wel heel fijn dat het herstel op schema ligt! Ook wel handig dat de vakantie van les de keuze om 3 weken nog rust te houden qua paardrijden makkelijk maakt ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3407340
dinky89 schreef: vr 24 jul 2020, 12:30 Jammer dat de cursus als toeschouwer wordt maar wel heel fijn dat het herstel op schema ligt! Ook wel handig dat de vakantie van les de keuze om 3 weken nog rust te houden qua paardrijden makkelijk maakt ;)
Zeker! De juf noemde me de ideale klant, gewoon de avond na de laatste les ziek worden en dan precies de zes weken zomervakantie als hersteltijd. Ze vond het reuze aardig van me :D
Door Tanna
#3407378
Kaela schreef: vr 24 jul 2020, 12:47 Zeker! De juf noemde me de ideale klant, gewoon de avond na de laatste les ziek worden en dan precies de zes weken zomervakantie als hersteltijd. Ze vond het reuze aardig van me :D
;D ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3407653
Vorige week zaterdag eindelijk een bank gevonden die niet alleen leuk er uit ziet maar ook nog eens lekker zit (na paar jaar zoeken). In vol enthousiasme op basis van plattegrond van het huis bestelling geplaatst. Vorige week woensdag mail van de winkel met bestelbevestiging. Afgelopen zaterdag bedenkt vl om de muur op te meten en blijkt de muur korter te zijn dan op plattegrond :-\ gelijk mail gestuurd en ondertussen balen van mijn impulsiviteit ::) omdat het mij niet lekker zat maandag gebeld maar kreeg niemand te pakken. Gisterochtend de mail van zaterdagochtend doorgestuurd naar het algemene mailadres want nog niets gehoord en hoe langer het duurt des te groter de kans dat het niet meer aangepast kon worden en we met een niet passende bank zouden komen te zitten. Vandaag om half 5 werd ik gebeld met gelijk een passende oplossing :D Kan ik mij nu weer verheugen op de nieuwe bank :cool:
Door smulpaap
#3407735
dinky89 schreef: wo 29 jul 2020, 17:51 Vorige week zaterdag eindelijk een bank gevonden die niet alleen leuk er uit ziet maar ook nog eens lekker zit (na paar jaar zoeken). In vol enthousiasme op basis van plattegrond van het huis bestelling geplaatst. Vorige week woensdag mail van de winkel met bestelbevestiging. Afgelopen zaterdag bedenkt vl om de muur op te meten en blijkt de muur korter te zijn dan op plattegrond :-\ gelijk mail gestuurd en ondertussen balen van mijn impulsiviteit ::) omdat het mij niet lekker zat maandag gebeld maar kreeg niemand te pakken. Gisterochtend de mail van zaterdagochtend doorgestuurd naar het algemene mailadres want nog niets gehoord en hoe langer het duurt des te groter de kans dat het niet meer aangepast kon worden en we met een niet passende bank zouden komen te zitten. Vandaag om half 5 werd ik gebeld met gelijk een passende oplossing :D Kan ik mij nu weer verheugen op de nieuwe bank :cool:
Oh gelukkig ! Kan me indenken dat je dan even flink in de stress zit . En ja , een leuke bank uitzoeken die ook goed zit is al een heel gedoe .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3407745
smulpaap schreef: do 30 jul 2020, 19:50 Oh gelukkig ! Kan me indenken dat je dan even flink in de stress zit . En ja , een leuke bank uitzoeken die ook goed zit is al een heel gedoe .
Nu nog hopen dat hij ook dinkyproof zal zijn maar dat zal de praktijk uit moeten wijzen :biggrin2: levertijd is 12 weken dus nu geduldig wachten ::)
Door smulpaap
#3407746
dinky89 schreef: do 30 jul 2020, 21:31 Nu nog hopen dat hij ook dinkyproof zal zijn maar dat zal de praktijk uit moeten wijzen :biggrin2: levertijd is 12 weken dus nu geduldig wachten ::)
;D ja dat duurt altijd lang he met meubelen
Maar geduld word beloont :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3407747
Vandaag een leuk dagje ervan gemaakt, we zijn precies 1 jaar getrouwd. Tot slot nog lekker de bakplaat aan, we hadden een mooi barbecuepakket besteld bij het restaurant waar we onze bruiloft hebben gevierd. Dus heerlijk gegeten en herinneringen opgehaald. :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3407749
Charlie Angel schreef: do 30 jul 2020, 22:12 Vandaag een leuk dagje ervan gemaakt, we zijn precies 1 jaar getrouwd. Tot slot nog lekker de bakplaat aan, we hadden een mooi barbecuepakket besteld bij het restaurant waar we onze bruiloft hebben gevierd. Dus heerlijk gegeten en herinneringen opgehaald. :)
Gefeliciteerd :flowers:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door