Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3469475
Oh, wat voel ik met je mee! Ik duim!

Ik was 11 jaar en huppetee, zo erg was het vanaf het eerste moment en ook nog om de twee weken. Ging naar bed met 8 vastgespelde maandverbandjes (plakstrip was er nog niet) en dan nog stond mijn moeder midden in de nacht mijn bed te verschonen. En ik had zo'n buikpijn dat ik alleen maar opgerold lag te huilen. Wat een zegen was de overgang 40 jaar :o later......
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469480
Dank jullie wel allemaal!
Wat zijn jullie lief! :-*

Gisterenavond had ik nog veel pijn. Wou pijnstilling nog wat uitstellen om goed de nacht door te komen met wat ik mocht nemen.
Maar nu is het al veel beter. Komt wel goed denk ik.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469481
Tanna schreef: wo 13 mar 2024, 23:14 Oh, wat voel ik met je mee! Ik duim!

Ik was 11 jaar en huppetee, zo erg was het vanaf het eerste moment en ook nog om de twee weken. Ging naar bed met 8 vastgespelde maandverbandjes (plakstrip was er nog niet) en dan nog stond mijn moeder midden in de nacht mijn bed te verschonen. En ik had zo'n buikpijn dat ik alleen maar opgerold lag te huilen. Wat een zegen was de overgang 40 jaar :o later......
Wat vreselijk Tanna! :o
Zo erg heb ik het nooit gehad.
Mijn moeder had er ook.wel veel last van. Die bleef een week per maand ziek thuis. Ook niet doenbaar he.
Bij haar bracht het spiraal uiteindelijk verlichting.. maar dan was ze ook al 45.
Maar wat jij beschrijft is gewoon onmenselijk.
Dat jij dat 40 jaar volgehouden hebt. Wow. :o
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469485
Ik duim heel hard dat het je gaat brengen wat je er van hoopt Pop! En dat het herstel voorspoedig gaat verlopen :-*

Mijn geluksmoment is dat het nu echt voorjaar wordt. Ik hoor en zie onder andere de kieviten weer rond het huis, voor mij het echte begin van de lente :) En dan schijnt ook nog de zon en belooft het een lekkere dag te worden om naar buiten te gaan :cool:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469491
Ik hoop heel hard dat het gaat werken en het je heel veel verlichting zal gaan geven Pop!
Bij mij was het ook zo erg schijnt bij veel eds-ers zo te zijn. Fiets je naar school, kon je weer naar huis, het was gelijk heftig vanaf mijn 12e.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469493
Het was bij mij ook van bij het begin hoor. Op mn 14e al aan de pil omdat ijzersupplementen niet voldoende hielpen.
Pil hielp ook wel.
Maar ja, dat wil ik nu niet meer. Wordt er depressief tot suïcidaal van.
En wil toch geen kinderen meer. Dus was dit de beste optie.

Vandaag geen pijn meer, dus tot nu toe ben ik super blij.
Afwachten wat het binnen 3 weken zegt als ik m'n menstruatie terug verwacht. :)
Door Anne in Zweden
#3469500
Charlie Angel schreef: do 14 mar 2024, 12:39 Ik hoop heel hard dat het gaat werken en het je heel veel verlichting zal gaan geven Koek! Afbeelding
Bij mij was het ook zo erg schijnt bij veel eds-ers zo te zijn. Fiets je naar school, kon je weer naar huis, het was gelijk heftig vanaf mijn 12e.
Eh? ;D

Wat een ellende, Tanna (en Sjliek)! Dat je dat veertig jaar hebt volgehouden, inderdaad. :-X Maar goed, veel keuze had je waarschijnlijk ook niet. :(

Ik hoop ook dat het uitkomst biedt, PoP. Het leven is echt te kort voor zulk ge@&!!# met je menstruatie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door