Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3215485
Anne in Duitsland schreef:Ik weer tegen d'r babbelen, ik ga op m'n hurken zitten, komt ze naar me toe, uitgebreid pratend! Het is een pratertje! Oooww! :smitten: :smitten: :smitten:
Pas maar op, onze prater is binnen no time in een sirene veranderd. Als ik jou was zou ik voor de volgende Zweden-reis een setje oordopjes inpakken ;D :biggrin2:

@Billy Ruby: wat fijn zeg! Gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3215503
Mowgli schreef:Pas maar op, onze prater is binnen no time in een sirene veranderd. Als ik jou was zou ik voor de volgende Zweden-reis een setje oordopjes inpakken ;D :biggrin2:

@Billy Ruby: wat fijn zeg! Gefeliciteerd :-*
;D ;D ;D
Door hannabelgje
#3215555
En nog eentje. Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan!!! Afgewezen voor de functie waar ik vorige week voor op gesprek ben geweest, maar ze waren zo enthousiast over mij dat ze me een andere baan daar aan willen bieden. Ik moet eerst even nog het klikgesprek met de andere afdeling overleven en dan willen ze me hebben. :circle:
Dadelijk moet ik nog gaan kiezen waar ik wil gaan werken. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3215556
hannabelgje schreef:En nog eentje. Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan!!! Afgewezen voor de functie waar ik vorige week voor op gesprek ben geweest, maar ze waren zo enthousiast over mij dat ze me een andere baan daar aan willen bieden. Ik moet eerst even nog het klikgesprek met de andere afdeling overleven en dan willen ze me hebben. :circle:
Dadelijk moet ik nog gaan kiezen waar ik wil gaan werken. :biggrin2:

Joehoeoeoeoeoe!

Dat zou toch gweldig zijn, keuzestress qua banen! :D In ieder geval ben je straks vrij zeker onder de pannen, zo te lezen! Fijn!
Door hannabelgje
#3215560
zurca schreef:Tjeee Hanna, wat zou dat fijn zijn dat je straks nog zou kunnen kiezen ook!!
Zijn het beide vaste banen?
Ik ga voor je duimen!
Beide in eerste instantie tijdelijk via UZB. Maar voor beide banen is in de toekomst vast mogelijk een optie. Eentje fulltime en eentje voor 24 uur met fulltime salaris. Met 24 uur werken voor hetzelfde salaris zie ik in de toekomst nog wel een tweede hond als mogelijkheid. Wat zou dat heerlijk zijn #durftedromen#
Door zurca
#3215570
hannabelgje schreef:Beide in eerste instantie tijdelijk via UZB. Maar voor beide banen is in de toekomst vast mogelijk een optie. Eentje fulltime en eentje voor 24 uur met fulltime salaris. Met 24 uur werken voor hetzelfde salaris zie ik in de toekomst nog wel een tweede hond als mogelijkheid. Wat zou dat heerlijk zijn #durftedromen#
Nou dat klinkt toch wel heel fijn, 24 uur werken voor een fulltime salaris....
Ga extra hard voor je duimen ;D ;)
Door Anne in Zweden
#3215586
Jeannette schreef:Mijn nieuwe vriezer is binnen :D , morgen aansluiten

Ooow, het ultieme geluksmoment voor een barfer! En nou lekker de hele avond op een stoel voor je nieuwe aanwinst gaan zitten en verliefd staren! ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3215680
Jeannette schreef:Afbeelding

Donderdag komt er 80 kg vulling..
Dan moet je toch daarná pas op de vriezer gaan zitten? ::) :biggrin2:

Hanna wat gaaf!!! Ik wil ook 24 uur werken voor fulltime salaris. Dat scheelt me zo 40 uur per week! :biggrin2: :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door