Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3304569
pluk schreef:Ah.. tja...niet mijn smaak zeg maar..
Komodo ken ik wel, alleen nooit geweten dat t zo heet
Haha het mijne ook niet hoor. Maar ik was aan het youtuben en toen kwam het plots in mijn hoofd naar boven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304716
Wat vorige week begon met dit.....
Afbeelding

Toen bleek al dat ik voor 2 manden stof tekort ging komen en dus snel ergens nog maar wat bijbesteld. Toen werd het 30+ graden en ga je niet met lappen stof op schoot achter je naaimachine zitten in dat kamertje op het zuiden :biggrin2: Vanavond dan eindelijk tijd (en zin) om de laatste stukken in elkaar te zetten en toen was het natuurlijk afwachten wat den Poes ervan zou vinden. Mandje stond er 1 minuut en daar kwam ze al aangestiefeld en plof *goedgekeurd*
Afbeelding

Afbeelding





1 mand gedaan, 1 te gaan. 2 kilometer ritssluiting erin, dus niet echt een jodelahitiklusje. Maar goed, we zijn er iig tevreden mee. *geluksmomentje*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304728
Mieke L. schreef:En knap ook dat je dat zelf kunt maken!
Alleen de bekleding hoor, is ene bestaande mand die de honden heel fijn vinden, maar de stof deed het leuk zolang er hoofdzakelijk bejaarden inlagen, maar met dat jonge spul erbij vielen toch snel de gaten erin. Aangezien ze krap 1,5 jaar oud waren en best duur toen maar besloten er een neiuw jasje omheen te maken. :)
Door hannabelgje
#3304740
Mooie mand Lique, knap dat je dat zelf kunt!
Weer een keer lekker geslapen vannacht. Ook hondlief was een keer rustig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3304762
Geluksmomentje van gisteren; de snoet van Spot toen hij mij weer zag na 4 dagen afwezigheid. Vandaag: de snoet van Spot die even kwam checken op de slaapkamer of ik er nogs steeds was vanmorgen. En zojuist; de snoet van Spot toen ik terugkwam van een boodschap. Deze baas gaat voorlopig niet meer zonder hond weg ;) ;)
Door Eef+Stippels
#3304827
Siberienne schreef:Geluksmomentje van gisteren; de snoet van Spot toen hij mij weer zag na 4 dagen afwezigheid. Vandaag: de snoet van Spot die even kwam checken op de slaapkamer of ik er nogs steeds was vanmorgen. En zojuist; de snoet van Spot toen ik terugkwam van een boodschap. Deze baas gaat voorlopig niet meer zonder hond weg ;) ;)
Wat lief :smitten: :smitten:


@Dinky: veel veilige kilometers gewenst!! :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304829
dinky89 schreef:Eindelijk een eigen auto voor de deur :D
Ben er enorm blij mee!
Volgend weekend gelijk lange rit, 194 km heen + 194 km terug :cool:
Meteen lekker ingerede :) gefeliciteerd met de nieuwe toet :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door