Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3367933
Mn proeftijd is inmiddels stilzwijgend verlengd (tot 7/9)... Vanochtend controle gehad vh hoofdkantoor: met 90% geslaagd... nu nog controle door het Voedingscentrum en dan zijn we ff klaar... Heb afgelopen weken zoveel uur gedraaid, dat ik bijna ( nog 4 uurtjes te gaan) al mn vakantie uurtjes bij elkaar heb gespaard en dan elk extra uurtje wordt uitbetaald (eerst zien, dan geloven)...
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3367934
Pien says Hi :biggrin2:
AFA38D18-5B63-4066-AC8F-EE144C372206.jpeg
AFA38D18-5B63-4066-AC8F-EE144C372206.jpeg (1.65 MiB) 1919 keer bekeken
Bedankt voor alle lieve welkomstwoorden. :flowers:

Blij dat de lente eraan komt.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367939
Daantje schreef:Pien says Hi :biggrin2:

AFA38D18-5B63-4066-AC8F-EE144C372206.jpeg

Bedankt voor alle lieve welkomstwoorden. :flowers:

Blij dat de lente eraan komt.
Oooooh die neus is om te zoenen!!! :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367940
CindyMayella schreef:Mn proeftijd is inmiddels stilzwijgend verlengd (tot 7/9)... Vanochtend controle gehad vh hoofdkantoor: met 90% geslaagd... nu nog controle door het Voedingscentrum en dan zijn we ff klaar... Heb afgelopen weken zoveel uur gedraaid, dat ik bijna ( nog 4 uurtjes te gaan) al mn vakantie uurtjes bij elkaar heb gespaard en dan elk extra uurtje wordt uitbetaald (eerst zien, dan geloven)...
Klinkt goed!!! :D
Door Anne in Zweden
#3368009
Daantje schreef:PB ontvangen en bericht terug :D

We hebben een druk jaar achter de rug.
Huis is verkocht , nieuw huis is inmiddels betrokken en zonder hond was er echt he-le-maal niks meer aan.
Een paar maanden geleden kregen wij een Engelse mastiff teefje te logeren en zij is door prive-omstandigheden van het baasje definitief hier gebleven.Ze was wat mager en verwaarloosd maar is inmiddels helemaal opgeknapt.
Iedereen happy :daisy:

Dit is Pien , een grote lieve joekel .Ze kan met alles en iedereen , een super makkelijke hond.
We hebben door haar weer veel lol teruggekregen.
B8DD3193-3311-444F-A8F6-4C7FFDFB8E6B.jpeg
It's aliiiiive! :groupwave2:

Leuk om je hier weer te zien, Hilje! Of nou ja, om je nieuwe hond te zien. :biggrin2: Wel een mooi meisje! Lukt dat wel, wandelen met zo'n pony, op jouw voetjes? Hopelijk gaat het daar ook beter mee nu.

Gezelliedebellie! :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3368075
Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt. :groupwave2:
Nu heb ik er 2 opties. Of ik word aangenomen voor de werkroute vanaf september of ik kan starten met stage in april.
Heel hard duimen dus, ik wil zo graag mn opleiding afmaken en dat kan bij beide routes!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368077
sam28 schreef:Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt. :groupwave2:
Nu heb ik er 2 opties. Of ik word aangenomen voor de werkroute vanaf september of ik kan starten met stage in april.
Heel hard duimen dus, ik wil zo graag mn opleiding afmaken en dat kan bij beide routes!
O wat geweldig!!! :D
Door Eef+Stippels
#3368079
sam28 schreef:Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt. :groupwave2:
Nu heb ik er 2 opties. Of ik word aangenomen voor de werkroute vanaf september of ik kan starten met stage in april.
Heel hard duimen dus, ik wil zo graag mn opleiding afmaken en dat kan bij beide routes!
Top!! :D
Door Anne in Zweden
#3368083
sam28 schreef:Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt. :groupwave2:
Nu heb ik er 2 opties. Of ik word aangenomen voor de werkroute vanaf september of ik kan starten met stage in april.
Heel hard duimen dus, ik wil zo graag mn opleiding afmaken en dat kan bij beide routes!
Goehoeeeeed! Ik duim mee dat je met vlag en wimpel door het sollicitatiegesprek waait!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door