Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3392020
Tanna schreef: di 24 dec 2019, 20:08 Sinds kort is ze aan haar linkeroogje blind, het is nu melkachtig blauw, zo sneu. Ze vindt het zelf ook heel moeilijk, dat merk ik echt aan haar.
Sinds gisteren is het oogwit vuurrood en vanmorgen kneep ze ook met het oogje. Ik had gisteravond al besloten dat ik met haar naar de dierenarts zou gaan.
Ze heeft nu oogdruppels met antibiotica. Een hele toer om elke paar uur een druppel in het oogje te krijgen.
He wat sneu.
Hopelijk gaat het gauw beter!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3392030
Eerste kerstdag zag er naar uit dat ik gewoon een boterham met kaas of worst zou eten.

En toen kreeg ik ineens een appje van een lieve vriendin. Kom toch gezellig hierheen. En dat heb ik gedaan. Heerlijk gegeten in geweldig gezelschap. Mijn dag kan niet meer stuk!
Door Tanna
#3392032
Ronald schreef: wo 25 dec 2019, 23:47 Eerste kerstdag zag er naar uit dat ik gewoon een boterham met kaas of worst zou eten.

En toen kreeg ik ineens een appje van een lieve vriendin. Kom toch gezellig hierheen. En dat heb ik gedaan. Heerlijk gegeten in geweldig gezelschap. Mijn dag kan niet meer stuk!
Gezellig!!
Door M@rina
#3392058
De eerste 1e Kerstdag zonder mijn ouders, ze kwamen altijd bij ons op 1e Kerstdag.
Ik zag er tegenop. Mijn zus heeft ons uitgenodigd, samen met de enige zus van mijn vader die nog over is en voor wie ik nu de administratie regel (dat deed mijn moeder voor haar). Het is onverwacht een hele gezellige dag geworden, met veel lachen en ook even een traan want we missen die twee allemaal ontzettend op de meest onzinnige momenten. We hebben veel over ze geklets, vooral de gekke dingen die ze konden doen, de eigenschappen die maakte wie ze waren en er met liefde op terug gekeken. Je zou zeggen dat is toch geen geluksmomentje. maar het delen van deie momenten maakte het wel gelukkig.
Door Tanna
#3392059
M@rina schreef: do 26 dec 2019, 21:46 De eerste 1e Kerstdag zonder mijn ouders, ze kwamen altijd bij ons op 1e Kerstdag.
Ik zag er tegenop. Mijn zus heeft ons uitgenodigd, samen met de enige zus van mijn vader die nog over is en voor wie ik nu de administratie regel (dat deed mijn moeder voor haar). Het is onverwacht een hele gezellige dag geworden, met veel lachen en ook even een traan want we missen die twee allemaal ontzettend op de meest onzinnige momenten. We hebben veel over ze geklets, vooral de gekke dingen die ze konden doen, de eigenschappen die maakte wie ze waren en er met liefde op terug gekeken. Je zou zeggen dat is toch geen geluksmomentje. maar het delen van deie momenten maakte het wel gelukkig.
Dat kan ik me voorstellen. Net alsof ze weer een beetje bij je zijn.
Door ** Angela **
#3392099
Vandaag rondje met de honden gefietst
De jongste voor het eerst , en of het nou komt omdat hij al een paar weken voorzichtig op de loopband oefent of niet ... hij deed het zo goed en hij vond t heel leuk
Net als de loopband trouwens

Echt trots op hem
Door hannabelgje
#3392105
Bij de kringloop een sodaclub apparaat gevonden voor 5 euro. Super oud ding maar dan kan ik weer zelf bruis maken ipv flesjes kopen. Ook een hele mooie spijkerbroek gevonden. Ik waardeer de kringloopwinkels steeds meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door eelke
#3392132
Als je bij een goeie bent is dat inderdaad heel leuk! Sommigen hebben alleen 'meuk' dan is er niks aan. Ikea Lack tafeltjes voor 5 euro, meubels die erg beschadigd zijn, kopjes met barsten erin enzo. Zo zonde.
Door hannabelgje
#3392139
eelke schreef:Als je bij een goeie bent is dat inderdaad heel leuk! Sommigen hebben alleen 'meuk' dan is er niks aan. Ikea Lack tafeltjes voor 5 euro, meubels die erg beschadigd zijn, kopjes met barsten erin enzo. Zo zonde.
Hier hebben we echt hele mooie kringwinkels. Zijn opgezet om mensen een veilige werkplaats te bieden en hebben geen winstoogmerk. Daardoor zijn de prijzen echt heel erg schappelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3392243
Heerlijk een uurtje langs het kanaal gelopen met Zoë. Het was er lekker rustig, het is niet koud en we hadden er beide zin in. Vandaag hoeven we verder niks behalve oliebollen eten bij mijn ouders. Lekker zo'n dagje vrij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3392284
Atz slaapt en droomt. Nog geen noemenswaardige knal gehoord hier. Zó blij mee!
14564E5E-A1A6-46E6-95E7-8ED6CA934592.jpeg
14564E5E-A1A6-46E6-95E7-8ED6CA934592.jpeg (1.39 MiB) 1429 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door