Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443283
Ronald schreef: do 07 apr 2022, 18:46 Ik heb vandaag mijn eenmanszaak ingeschreven met als belangrijkste taak ICT advies en ondersteuning. Bij de KvK was er net een computerstoring. Toen ik gevat zei: "Je kunt me inhuren" kreeg ik als antwoord "dan heeft u een KvK-nummer nodig" :cool:
Hahahaha! Dat is wel heel grappig! Veel succes gewenst!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3443287
CindyMayella schreef:Ok, ik mag het nu zeggen:
Ik heb een appartementje per half mei ongeveer!!!!! Nu nog wat dingen regelen…. Voor de rest kan ik er niet veel over kwijt (aangezien er meer mensen dit meelezen ;) )……
Wat goed zeg, gefeliciteerd!! Op naar een mooi nieuw begin. Veel succes met de regelzaken. Afbeelding
Ronald schreef:Ik heb vandaag mijn eenmanszaak ingeschreven met als belangrijkste taak ICT advies en ondersteuning. Bij de KvK was er net een computerstoring. Toen ik gevat zei: "Je kunt me inhuren" kreeg ik als antwoord "dan heeft u een KvK-nummer nodig" :cool:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding wel leuk zo'n gevat antwoord.
Maar super Ronald, gefeliciteerd! Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3443339
Ronald schreef: do 07 apr 2022, 18:46 Ik heb vandaag mijn eenmanszaak ingeschreven met als belangrijkste taak ICT advies en ondersteuning. Bij de KvK was er net een computerstoring. Toen ik gevat zei: "Je kunt me inhuren" kreeg ik als antwoord "dan heeft u een KvK-nummer nodig" :cool:
Ik vind 'm leuk! ;D ;D ;D
En ik wens je heel veel succes!
En kun je je diensten niet eens aanbieden aan het UWV? Als ik daar iets aan door moet geven hebben ze altijd storing. >:( >:( >:(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443343
Sonja schreef: vr 08 apr 2022, 17:27 Ik vind 'm leuk! ;D ;D ;D
En ik wens je heel veel succes!
En kun je je diensten niet eens aanbieden aan het UWV? Als ik daar iets aan door moet geven hebben ze altijd storing. >:( >:( >:(
Als ze tegen mij zeggen dat ik niets meer hoef te doen, krijg ik prompt brieven dat ik heel stout informatie voor ze achterhou. Terwijl ik me bij mijn baas ziek heb gemeld, me keurig aan alle regels hou en geen zak te maken heb met hoe het uwv en mijn baas die vergoeding samen regelen. Stomme organisatie >:(
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3443346
Kaela schreef: vr 08 apr 2022, 18:16 Als ze tegen mij zeggen dat ik niets meer hoef te doen, krijg ik prompt brieven dat ik heel stout informatie voor ze achterhou. Terwijl ik me bij mijn baas ziek heb gemeld, me keurig aan alle regels hou en geen zak te maken heb met hoe het uwv en mijn baas die vergoeding samen regelen. Stomme organisatie >:(
Zo kan ik wel een heel lijstje met irritante (overheids)instellingen maken. Maar die hoort dan meer in het klaagtopic thuis. ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443348
Sonja schreef: vr 08 apr 2022, 18:24 Zo kan ik wel een heel lijstje met irritante (overheids)instellingen maken. Maar die hoort dan meer in het klaagtopic thuis. ;D
Nee, want we hebben Ronald en die gaat dat voor ons oplossen ;D

Arme Ronald. Ik denk toch dat je je beter aan je eigen bedrijfsplan kan houden, onze fantasie slaat op hol.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3443353
Kaela schreef: vr 08 apr 2022, 18:30 Nee, want we hebben Ronald en die gaat dat voor ons oplossen ;D

Arme Ronald. Ik denk toch dat je je beter aan je eigen bedrijfsplan kan houden, onze fantasie slaat op hol.
Juist om dit soort escalaties te voorkomen heb ik mijn bedrijf gestart. Iedereen vond dat ik best wel handig met computers was en ik kon altijd iedereen helpen. Voor nop. Als liefdewerk-oud papier. En dat doe ik dus nu niet meer. Nou ja... niet overal : ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443354
Ronald schreef: vr 08 apr 2022, 19:26 Juist om dit soort escalaties te voorkomen heb ik mijn bedrijf gestart. Iedereen vond dat ik best wel handig met computers was en ik kon altijd iedereen helpen. Voor nop. Als liefdewerk-oud papier. En dat doe ik dus nu niet meer. Nou ja... niet overal : ::)
Dat herken ik van het foto’s maken. Want “je vind het toch leuk om te doen”. Klopt, maar daar iets aan over houden is ook leuk, tijd en apparatuur is nou eenmaal niet gratis en/of onbeperkt aanwezig.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443637
Een dubbel geluksmomentje. We zijn aan de cosmetische fase van de verbouwing aanbeland. De vogelkamer is geïsoleerd, we zijn nu druk met witten en verven.
Het dubbele van het geluksmomentje is dat ik “we” kan schrijven. De klussen lenen zich er meer voor, maar ik heb ook eindelijke weer eens energie om mee te helpen!

Omdat ik maar weinig positiekleding heb en allang niet meer in mijn klus kloffie pas, schilder ik nu in een oversized pyjama ;D het is zo charmant!
Door Siberienne
#3443653
Toerist spelen in ‘eigen’ stad
CD0A3CDF-54DE-4F4F-B2A4-BCB1D31BF1B9.jpeg
CD0A3CDF-54DE-4F4F-B2A4-BCB1D31BF1B9.jpeg (4.57 MiB) 373 keer bekeken
5A1B09AD-457E-4245-9805-B484DC65EFA7.jpeg
5A1B09AD-457E-4245-9805-B484DC65EFA7.jpeg (4.85 MiB) 373 keer bekeken
909C555D-31FE-4459-9328-B827164B9572.jpeg
909C555D-31FE-4459-9328-B827164B9572.jpeg (4.01 MiB) 373 keer bekeken
In ‘knallværet’
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3443683
We zijn vandaag bij het katje gaan kijken!
En ze is mee naar huis gekomen. :circle:

Maar euh, daar liep nog zo'n leuk jong poesje rond. Die kwam normaal morgen vrij voor adoptie.
Die hebben we dan ook maar meteen meegenomen. :cool:
Meneer en ik keken elkaar aan en we wisten dat we hetzelfde dachten. :)

Nu hebben we 2 leuke meisjes bij.
De eerste snuffel met de heren ging prima, maar ze blijven de eerste tijd nog even in hun eigen kamer. 1 van beide is nog bang en moet eerst wat op haar positieven komen.
Foto's houden we nog even achter, net als de naam die we al weten. De andere naam moeten we nog even verzinnen. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door