Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3470412
Charlie Angel schreef: vr 12 apr 2024, 18:40 En het was zo'n superfijne en gezellige dag, hoe je weer gewoon verder gaat waar je lange tijd terug bent gebleven!
Daar sluit ik me bij aan. Ik heb een hele fijne dag gehad, lekker koffie gedronken (met een gebakje!), heerlijk kunnen praten over van alles en nog wat, een koningsmaal voordat ik naar huis ging, dus ja... het was een mooie dag :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3470420
Ronald schreef: za 13 apr 2024, 15:57 Daar sluit ik me bij aan. Ik heb een hele fijne dag gehad, lekker koffie gedronken (met een gebakje!), heerlijk kunnen praten over van alles en nog wat, een koningsmaal voordat ik naar huis ging, dus ja... het was een mooie dag :-*
Wat fijn! Voor jullie allebei. Hopelijk gaat het zilverwerk helpen Angelique en scheelt je dat pijn.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470452

Anne in Zweden schreef:Is het de bedoeling dat je die juwelierszaak altijd draagt, ook bij het douchen en zo? Of hoe makkelijk kun je die aan- en uittrekken? Of kun je helemaal niets doen zonder die braces?

Volgens mij kun je een gouden carrière als rapper beginnen. Alleen nog een pet op, een zonnebril, wat gouden kettingen om je nek en een paar diamanten tanden en yeah! ;D
Echt hè, hoe bedenk je het weer! AfbeeldingAfbeelding

Maar ik moet het eigenlijk de gehele dag dragen en voor de nacht heb ik dan een zachte brace.
Voor nu kost het veel tijd om alles om te doen en dan met name de pols braces.

Als ik nu alleen zou kunnen rappen hè. Afbeelding

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Afbeelding
Door zurca
#3470473
Wauw Cathelijn, wat geweldig dat er toch een handbike voor je gaat komen! Zo fijn dat het toch gelukt is....

Angelique wat fijn dat er zo'n lieve mede bp-er is die met jou naar je afspraak kon gaan!
Goud waard zulke mensen :-*
Ik hoop voor je dat de silversplints je verlichting geven....
Door - pien -
#3470879
- pien - schreef: do 14 mar 2024, 13:36 Hopelijk helpt het goed PoP!

Afbeelding
Controle van de snackjes :biggrin2:
De foto van de doos met snackjes is er niet meer ?
Maar we hadden hulp nodig met de snackjes :P dus heeft Joep er een broertje bij :
Afbeelding
Tola uit Spanje, 7 jaar oud, leuk maatje van 12,5 kilo, mix Cockerspaniel :D
Hij is hier nu 2 weken, doet het goed, moet uiteraard landen na 7 jaar ergens in een tuin wonen, door je baasjes naar het asiel gebracht worden, waar hij in een hoekje zat te bibberen en het putje in ging (hij reageert heel heftig op blaffende honden onderweg, hangt in de lijn en scheldt meteen terug :-X ), gecastreerd worden, bij opvangmama 3 weken wonen en nu bij mij.
Wat is het een schatje, en heel lief en makkelijk (ok, behalve het uitvallen soms, daar gaan we meteen mee aan de slag!) en hij past zich zo goed aan (ik hou een slag om m'n arm, met een oudere herplaatser weet je het nooit).
Afbeelding
Meneer zat niet erg stil voor de foto's :D
Hij laat zich de konijnenoren en andere snackjes heel goed smaken ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door