Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3391623
Eef+Stippels schreef: ma 16 dec 2019, 16:47 Bij de zoektocht naar een cadeautje voor ons kerstkind, die op (om en nabij) 25 december alweer 5 wordt, kwam ik het kerstpakket weer tegen en die toch maar een keer besteld.
Hij werd vandaag bezorgd en het is een groot succes :D
Xindy en ik konden niet wachten tot de 25e en ik heb het pakket dus maar meteen onder toeziend oog van de dames opengemaakt. Meteen hun hoofd erin en er ieders een speeltje uitgevist :biggrin2:
Ze hebben er een uur lang uitgebreid mee gespeeld en ook nog een zakje snacks kordaat gemaakt.
Nu liggen ze tevreden te maffen (we waren net terug uit het bos toen de pakketbezorger kwam, dus ze waren eigenlijk al aan hun dutje toe :P ).

De dagen tot aan Bella's verjaardag kunnen ze nu elke dag een nieuwe snack proberen :)
;D ;D haha wat een verhaal :biggrin2:
Maar herkenbaar ::) ik moet het ook altijd gelijk uitpakken
En leuk he als ze dan zo blij zijn :D
En dat gesnuffel .is dat voor ons :D
Maar waar koop jij zo'n kerstpakket?
Door Siberienne
#3391625
Eef+Stippels schreef: ma 16 dec 2019, 16:47 Bij de zoektocht naar een cadeautje voor ons kerstkind, die op (om en nabij) 25 december alweer 5 wordt, kwam ik het kerstpakket weer tegen en die toch maar een keer besteld.
Hij werd vandaag bezorgd en het is een groot succes :D
Xindy en ik konden niet wachten tot de 25e en ik heb het pakket dus maar meteen onder toeziend oog van de dames opengemaakt. Meteen hun hoofd erin en er ieders een speeltje uitgevist :biggrin2:
Ze hebben er een uur lang uitgebreid mee gespeeld en ook nog een zakje snacks kordaat gemaakt.
Nu liggen ze tevreden te maffen (we waren net terug uit het bos toen de pakketbezorger kwam, dus ze waren eigenlijk al aan hun dutje toe :P ).

De dagen tot aan Bella's verjaardag kunnen ze nu elke dag een nieuwe snack proberen :)

Heerlijk! Klinkt als een top dag.

Vandaag een nieuwe waterdichte jas gekocht in de uitverkoop (mijn oude ging na 7 jaar trouwe dienst lekken) . Een hele chique, superlicht, past perfect en nog een mooie kleur ook :D
Door Eef+Stippels
#3391640
smulpaap schreef: ma 16 dec 2019, 20:48 ;D ;D haha wat een verhaal :biggrin2:
Maar herkenbaar ::) ik moet het ook altijd gelijk uitpakken
En leuk he als ze dan zo blij zijn :D
En dat gesnuffel .is dat voor ons :D
Maar waar koop jij zo'n kerstpakket?
Ja, zo leuk :smitten:

Ik heb het kerstpakket bij Eko4petz besteld.
Ze hebben net nog weer wat uit de doos gezocht, een heerlijk stinkende snack :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3391641
Siberienne schreef: ma 16 dec 2019, 21:33 Heerlijk! Klinkt als een top dag.

Vandaag een nieuwe waterdichte jas gekocht in de uitverkoop (mijn oude ging na 7 jaar trouwe dienst lekken) . Een hele chique, superlicht, past perfect en nog een mooie kleur ook :D
Oh fijn! :D
Veel plezier ervan.

Ik hou al een tijdje een jas voor ml in de gaten, wachtend tot ie in de uitverkoop is ;D
Door smulpaap
#3391644
Eef+Stippels schreef: di 17 dec 2019, 10:52 Ja, zo leuk :smitten:

Ik heb het kerstpakket bij Eko4petz besteld.
Ze hebben net nog weer wat uit de doos gezocht, een heerlijk stinkende snack :biggrin2:
Net even gekeken op de site , ziet er idd erg leuk uit :D
Ja , hoe harder het stinkt hoe beter :biggrin2:
Door MillyMol
#3391652
Ik heb drie makelaars een waardebepaling laten doen van mijn appartement in Zeist ter voorbereiding op de verkoop: waardestijging sinds april 2018: 35.000,-.

Zit wel een nieuwe keuken in en de groepenkast is volledig vernieuwd, maar dat heeft echt geen 35K gekost. En hij gaat voor een vanaf-prijs de markt op.

Voor mij als verkoper heel fijn, maar oh oh, wat is de huizenmarkt toch op hol geslagen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3391654
Met mijn team wezen lunchen bij Brownies&Downies. Wat was dat leuk! En reusachtig lekker!

We hebben een welverdiende zeer royale fooi gegeven en daar waren ze zo blij mee dat ze als dank een kerstliedje wilde zingen voor ons. En daar hadden ze zoveel pret in dat het er drie werden, het hele restaurant meezong en iedereen het naar zijn zin had. Heerlijk!
Door Siberienne
#3391656
MillyMol schreef: di 17 dec 2019, 17:07 Ik heb drie makelaars een waardebepaling laten doen van mijn appartement in Zeist ter voorbereiding op de verkoop: waardestijging sinds april 2018: 35.000,-.

Zit wel een nieuwe keuken in en de groepenkast is volledig vernieuwd, maar dat heeft echt geen 35K gekost. En hij gaat voor een vanaf-prijs de markt op.

Voor mij als verkoper heel fijn, maar oh oh, wat is de huizenmarkt toch op hol geslagen.
Ja bizar he? Wij verkochten super snel voor mooi bedrag maar huren nu tijdelijk oa ook omdat de koopprijzen ook bizar zijn...

Maar heerlijk voor jou die prijs stijging, fijne meevaller!
Door Siberienne
#3391657
Kaela schreef: di 17 dec 2019, 17:27 Met mijn team wezen lunchen bij Brownies&Downies. Wat was dat leuk! En reusachtig lekker!

We hebben een welverdiende zeer royale fooi gegeven en daar waren ze zo blij mee dat ze als dank een kerstliedje wilde zingen voor ons. En daar hadden ze zoveel pret in dat het er drie werden, het hele restaurant meezong en iedereen het naar zijn zin had. Heerlijk!
Wat een leuk verhaal! Doet een mens goed ook dit soort dingen te lezen!
Gebruikersavatar
Door pike
#3391661
Kaela schreef: di 17 dec 2019, 17:27 Met mijn team wezen lunchen bij Brownies&Downies. Wat was dat leuk! En reusachtig lekker!

We hebben een welverdiende zeer royale fooi gegeven en daar waren ze zo blij mee dat ze als dank een kerstliedje wilde zingen voor ons. En daar hadden ze zoveel pret in dat het er drie werden, het hele restaurant meezong en iedereen het naar zijn zin had. Heerlijk!
Jee, dat klinkt echt heel leuk en gezellig :D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3391705
Twee gezinnen en hun honden blij kunnen maken met een kerstpakket en dan een foto krijgen van een hond die heerlijk ligt te kluiven :smitten:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3391854
Hier ook sinds gister 2 weken vakantie.... operatie knie dochter is ook goed gegaan... zelfde dag al weer thuis.... vanochtend drukverband verwijderd en haar geholpen om te douchen.... maandag al eerste fysio... nu 9 mnd herstel ;) ...
Door smulpaap
#3391880
pluk schreef: wo 18 dec 2019, 16:46 Twee gezinnen en hun honden blij kunnen maken met een kerstpakket en dan een foto krijgen van een hond die heerlijk ligt te kluiven :smitten:
Ja ! Dat moet een heel voldaan gevoel geven :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door