Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3459395
Anne in Zweden schreef: za 06 mei 2023, 14:10 Gefeliciteerd!

Nog een paar weken, dan heb je geen seconde rust meer omdat ze overal naartoe hobbelt zonder ergens op te letten en jij achter haar aan moet rennen. ;D
Ze staat, wat goed!
Precies wat ik dacht Anne, dan is het gedaan met de rust ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459423
Ja ze gaat heerlijk! Ze heeft het sindsdien niet meer gedaan, maar dat komt wel weer. Ze heeft het momenteel druk met andere dingen.

We zijn vanmorgen op bezoek geweest bij onze oude vrienden die jullie ook nog kennen, Jari en Pongo! Dat was wel feest hoor! Ook voor mij, heerlijk om ze weer even te zien. Pongo wilde nog wel even bij me zitten, Jari deed net alsof en wilde toen een gat in mijn shirt maken ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459658
Ik stuiter nog steeds een beetje. Vanmiddag een baby kievit gezien voor mijn huis :D De volwassen kieviten zien we wel regelmatig vliegen en zitten maar zo'n kleintje zit meestal verscholen tussen het hoge gras. Vanmiddag zat er dus een meer aan de waterkant bij het wat lagere gras. Hij was daar heerlijk rustig aan het rondscharrelen terwijl papa en mama de omgeving in de gaten hielden.
Heerlijk een tijdje met de verrekijker het tafereel in de gaten gehouden terwijl mijn vriend foto's maakte
Door smulpaap
#3459667
dinky89 schreef: zo 14 mei 2023, 16:46 Ik stuiter nog steeds een beetje. Vanmiddag een baby kievit gezien voor mijn huis :D De volwassen kieviten zien we wel regelmatig vliegen en zitten maar zo'n kleintje zit meestal verscholen tussen het hoge gras. Vanmiddag zat er dus een meer aan de waterkant bij het wat lagere gras. Hij was daar heerlijk rustig aan het rondscharrelen terwijl papa en mama de omgeving in de gaten hielden.
Heerlijk een tijdje met de verrekijker het tafereel in de gaten gehouden terwijl mijn vriend foto's maakte
Oh wat leuk . Echt genieten hoor dit jaargetijde
Hopelijk leuke foto's ook
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459714
hannabelgje schreef:Nori voelt zich vandaag wat beter. Laten we hopen dat we over de hoogste hobbel heen zijn nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Fijn dat hij zich wat beter voelt. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459741
Hopelijk zet het herstel toch door en gaat Nori snel ook weer lekker eten :-*

Hier hebben de 'kleintjes' een nieuwe krabpaal gekregen waar ze blij mee lijken te zijn. Ze zaten er al in tijdens het opbouwen (wat niet zo handig was) :biggrin2:
PXL_20230517_111426688.jpg
PXL_20230517_111426688.jpg (2.13 MiB) 316 keer bekeken
PXL_20230517_111414986.jpg
PXL_20230517_111414986.jpg (2.1 MiB) 316 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door