Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3430811
Ronald schreef: do 05 aug 2021, 16:26 Gisteren "ja" gezegd op een huurhuisje in Leeuwarden. Woonkamer, open keuken, 3 slaapkamers, terrasje achter, schuurtje voor de fietsen.

En gisteravond in een kwartier tijd mijn huis verkocht. Kuch.

Op 1 oktober a.s. ben ik een schuldenvrij man!
Jeetje Ronald!!! Goed bezig zeg!!
Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, ik vind het zo fijn voor je. :-*
Gefeliciteerd. :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3430816
Gister het allerlaatste afgerond voor het trainee traject / opleiding.
Ik wist al wel dat ik geslaagd was maar nu is alles ook officieel.

Vanaf 1 september ben ik medisch hulpverlener anesthesie (was ik al) èn anesthesiemedewerker!
Even geen opleiding meer. :biggrin2: (uiteraard wel al op zoek naar een nieuwe uitdaging :innocent: )
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3430831
Gefeliciteerd Ronald! Fijn dat je al snel een huisje hebt gevonden, en eh je huisje met het knipperen van je ogen verkocht hebt :o
En gefeliciteerd Sam ! Knap gedaan en super verdiend!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3430832
dinky89 schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe woning Ronald! Voor je huis ook de prijs gekregen die je in gedachten had denk ik gezien de snelle verkoop?
Ik had een minimale prijs in gedachten. Ik ben me er ook heel wel van bewust dat dit huis eigenlijk niet goed bewoonbaar is, dus dat er serieus verbouwd moet gaan worden.
Maar ik heb de prijs gekregen die ik wilde (zelfs iets meer nog) en, naast dat ik straks schuldenvrij ben, houd ik er ook nog een zakcentje aan over.
sam28 schreef: do 05 aug 2021, 17:48 Gefeliciteerd Ronald!!!!!! :circle:

En idd, is dat "het" huis waar je teveel voor verdiende?
Nee, de woningbouwvereniging wilde niet toegeven. Over 4,5 jaar voldoe ik wel aan de inkomenseisen. Maar misschien bevalt mijn huidige nieuwe huisje wel zo goed, dat ik daar niet meer weg wil.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3430833
Kaela schreef: do 05 aug 2021, 17:11 Wooooooow Ronald gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend fijn. Ga je ver weg?
Niet echt. Ik kom zelfs iets dichter bij jou te wonen :)

Kastanjestraat.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3430834
sam28 schreef: vr 06 aug 2021, 06:44 Gister het allerlaatste afgerond voor het trainee traject / opleiding.
Ik wist al wel dat ik geslaagd was maar nu is alles ook officieel.

Vanaf 1 september ben ik medisch hulpverlener anesthesie (was ik al) èn anesthesiemedewerker!
Even geen opleiding meer. :biggrin2: (uiteraard wel al op zoek naar een nieuwe uitdaging :innocent: )
Oh, wat geweldig Sam! Een mooie bekroning op al je harde werken en studeren!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door