Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3430769
Wat een fijne geluksmomenten weer :)

Mijn geluksmomentje is dat ik door mag naar vooronderzoek voor ooglaseren. Grappige is dat toen ik het mijn zusje en ouders vertelde via de gezinsapp mijn zusje reageerde dat zij tegelijk in zelfde traject zit zonder dat we het van elkaar wisten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3430777
Gisteren "ja" gezegd op een huurhuisje in Leeuwarden. Woonkamer, open keuken, 3 slaapkamers, terrasje achter, schuurtje voor de fietsen.

En gisteravond in een kwartier tijd mijn huis verkocht. Kuch.

Op 1 oktober a.s. ben ik een schuldenvrij man!
Door - pien -
#3430780
Ronald schreef: do 05 aug 2021, 16:26 Gisteren "ja" gezegd op een huurhuisje in Leeuwarden. Woonkamer, open keuken, 3 slaapkamers, terrasje achter, schuurtje voor de fietsen.

En gisteravond in een kwartier tijd mijn huis verkocht. Kuch.

Op 1 oktober a.s. ben ik een schuldenvrij man!
Jeetje :o ;D
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis :groupwave2: en ook met je nieuwe huis :circle:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3430782
Ronald schreef: do 05 aug 2021, 16:26 Gisteren "ja" gezegd op een huurhuisje in Leeuwarden. Woonkamer, open keuken, 3 slaapkamers, terrasje achter, schuurtje voor de fietsen.

En gisteravond in een kwartier tijd mijn huis verkocht. Kuch.

Op 1 oktober a.s. ben ik een schuldenvrij man!
Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie en wauw binnen een kwartier je huis verkocht is wel héél snel :o
Door Too
#3430784
Ronald schreef: do 05 aug 2021, 16:26 Gisteren "ja" gezegd op een huurhuisje in Leeuwarden. Woonkamer, open keuken, 3 slaapkamers, terrasje achter, schuurtje voor de fietsen.

En gisteravond in een kwartier tijd mijn huis verkocht. Kuch.

Op 1 oktober a.s. ben ik een schuldenvrij man!
:o
Dat is ff stevig doorpakken!

:groupwave2: :groupwave2:

Gefeliciteerd!!!
Door Anne in Zweden
#3430805
Oooo, fantastisch Ronald! Wat heerlijk dat het allemaal zo vlot is gegaan, zowel een huurwoning vinden als je eigen huis verkopen. En schuldenvrij door het leven, dat is toch prachtig?! Hoef je daar in elk geval niet meer wakker van te liggen! Gefeliciteerd met alles!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3430808
Leuke berichten allemaal weer :) ….

Ik heb vandaag, sinds lange tijd, weer alleen thuis gezeten :D … lekker niets doen en genieten van de rust en stilte ;) …. En nog maar 4x werken….. en mezelf een cadeautje gedaan:
image.jpg
image.jpg (1.54 MiB) 742 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door