Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3466492
hannabelgje schreef: za 30 dec 2023, 19:54 Een welsh corgi cardigan. Ik heb een rode reu besteld maar we gaan het zien wat er uitkomt en bij ons past.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Zelfde ras als Zoë dan? Of is zij een pembrook?

Hopelijk zit er het perfect passende hondje bij en is die toevallig een reu. Je kan dus nog van geslacht wisselen als een teefje de beste match zou zijn?
Door hannabelgje
#3466501
Ja zelfde ras als Zoë. De fokker bepaald welke pup naar welke baasjes gaan, maar je mag wel een voorkeur aangeven. Het zou ook een teefje kunnen worden, maar dat denk ik niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3466503
hannabelgje schreef: za 30 dec 2023, 21:08 Ja zelfde ras als Zoë. De fokker bepaald welke pup naar welke baasjes gaan, maar je mag wel een voorkeur aangeven. Het zou ook een teefje kunnen worden, maar dat denk ik niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Spannend! Hopelijk gaat de zwangerschap voorspoedig en mogen jullie binnen enkele maanden een kleine corgie verwelkomen.

Met Quin had ik ook een goed meedenken de fokker, maar mocht wel zelf de eindbeslissing nemen. Het pupje wat volgens haar het best zou passen was al besproken (een reutje), maar de tweede beste match was nog vrij. Altijd fijn om duidelijk advies te krijgen.
Door zurca
#3466601
Wat spannend Hanna....veel plezier met de voorpret

Pike, dat is zeker een feestje waard. Wij waren destijds ook zo blij tien Pippa die piranha tandjes kwijt was ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3466753
Vanmorgen de motor nog even aangeslingerd. Het was frisjes, maar heerlijk om weer even te rijden.
En net toen ik de motor binnen had gezet, begon het te regenen...
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3466815
Ronald schreef:Vanmorgen de motor nog even aangeslingerd. Het was frisjes, maar heerlijk om weer even te rijden.
En net toen ik de motor binnen had gezet, begon het te regenen...
Heerlijk om even met de motor weg te kunnen Ronald. Wel balen dat het alweer regende bij jou. Afkloppen maar hier is het droog.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3466848
Gisteravond sneeuwde het hier. Niet overdreven veel, maar genoeg om een wit laagje te krijgen. Nu is het droog en een heerlijk zonnetje. Lekker naar buiten geweest!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3466850
Heerlijk! :D

Ik heb vannacht na 3 weken op de bank weer eens in mijn bed geslapen :)
(En nu een zere rug want mijn lijf wist niet meer wat een bed was, maar dat hoort hier eigenlijk niet ;D )
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3466859
pike schreef: zo 07 jan 2024, 15:33 Boven alle verwachting is de kerstboom overeind en heel gebleven :D
Oooo wat goed!! :D
Hier konden we voordat Bruun kwam geen mooie boom vinden, en daarna hebben we geen tijd meer gehad om er een te kopen. Dus deze keer maar overgeslagen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door