Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3464032
Steeds vaker liggen ze met z'n viertjes bij elkaar. Poes Noodles heeft erg veel moeite gehad met de komst van de nieuwe mannetjes. Gaat gelukkig steeds beter hoewel ze een echt trutje blijft tegen het jonge spul. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3464051
Ik ben weer uit de ziekmelding en mag vandaag en morgen alsnog van de vakantiedagen die ik ziek was genieten. Het weer was prachtig, dus kleine meid mee en naar aquazoo gegaan. We hebben de vier tijgerwelpjes gezien, de bevers waren uitgebreid aan het zwemmen en hout knagen en de pinguïns waren een groot Nina feest.

En eenmaal thuis heb ik sushi besteld. Twee weken gele vla eten spaart heel wat centen uit, die heb ik schaamteloos aan sushi uitgegeven. Verrukkelijk! Prima vakantiedagje zo!
Door zurca
#3464177
20231017_112422.jpg
20231017_112422.jpg (1.51 MiB) 1675 keer bekeken
De herfst zou elke dag zo moeten zijn...
Heerlijk fris in het bos, zonnetje erbij en een hondje dat eindelijk weer eens zin had in een wandeling...
Door MillyMol
#3464180
Mijn jongste dochter komt morgen met haar vriendin een paar daagjes over uit Nederland. Verheug me een aap.
We hebben elkaar voor het laatst in februari gezien.
Door - pien -
#3464185
Wat een plaatje zo, knappe hond in het bos! Fijn dat ze zin had in een wandeling!

Heerlijk MillyMol, om je dochter weer te zien, dat is een heel eind vanaf februari!

Met Brammetje gaat het beter! Hij wordt weer hond in plaats van vloerkleed.
M'n houtkacheltje is weer aan (uiteraard heb ik de stookwijzer geraadpleegd) en snort als een malle.
Joepie ligt op een schapenvachtje er voor te snurken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3464187
MillyMol schreef: di 17 okt 2023, 13:57 Mijn jongste dochter komt morgen met haar vriendin een paar daagjes over uit Nederland. Verheug me een aap.
We hebben elkaar voor het laatst in februari gezien.
Wat heerlijk zeg, ga er maar volop van genieten! :-*

Wat fijn Pien dat Brammetje weer beter gaat, houden zo. :-*
En houtkachel en schapenvachtje is altijd goed. :biggrin2:
Door Cathelijn
#3464191
Ik ben blij dat wij nog geen Kerst hebben :cool: .

Mooie foto Zurca! Fijn dat jullie weer een goed wandeling hebben kunnen maken.

Jee Millymol, dat is wel een lange tijd zonder elkaar! Heel veel plezier samen :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3464196
Tibbies schreef: di 17 okt 2023, 18:39 Kim, waar is dit? Ik heb nog helemaal geen zin in sneeuw?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In de noordelijke helft van Zweden. Geen zorgen dus nog :biggrin2: ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3464202
Kim_S schreef: di 17 okt 2023, 18:48 In de noordelijke helft van Zweden. Geen zorgen dus nog :biggrin2: ;)
Nou, er zijn weerkaarten die het binnenkort over sneeuw in Noord Nederland hebben: https://www.sikkom.nl/incoming/Zucht-St ... 97724.html
Lijkt alsof we van de zomer in de winter komen. Vannacht koelt het af naar 2 graden ::)

Maar aangezien dit het geluksmoment topic is en geen weer topic: heerlijk dat de zon hier vandaag volop scheen :cool:

Wat een prachtige foto Zurca!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door